رازیانه عطارک موجب تغییر دی ان ای خرگوش خانگی شد

جالب است بدانید رازیانه عطارک از زمان های قدیم به عنوان یک درمان خانگی برای مشکلات معده شناخته شده است، رازیانه یک گیاه وحشی معطر با منشا مدیترانه ای است که می تواند به عنوان چاشنی در آشپزی و به عنوان یک جزء در لوازم آرایشی استفاده شود.

به عنوان مثال، دانه های آن حاوی قدرت آنتی اکسیدانی زیادی است و در آماده سازی برای استفاده موضعی به بهبودی کمک می کند و ناراحتی ناشی از آلرژی یا نیش حشرات را تسکین می دهد.

راه برای استفاده حداکثری از خواص رازیانه در دم کرده است. چای رازیانه برای چه مواردی استفاده می شود؟ به لطف خواص ذکر شده، برخی از فواید چای رازیانه عبارتند از:

چای رازیانه به دلیل خواص گوارشی آن به ویژه برای تسکین هضم های سنگین و سوء هاضمه مورد استفاده قرار می گیرد و برای تقویت هضم بعد از وعده های غذایی قوی یا فراوان به شدت توصیه می شود.

رازیانه

به دلیل خاصیت ضد اسپاسم آن، در مواقعی که از قولنج و اسپاسم گوارشی رنج می برید، تسکین دهنده است. به عنوان یک دیورتیک، به از بین بردن مایعات احتباس شده کمک می کند و یک مکمل عالی برای رژیم های کاهش وزن یا احتباس مایعات است.

این دلیل اصلی توصیه چای رازیانه برای کاهش وزن است. در اینجا می توانید یاد بگیرید که چگونه با رازیانه وزن کم کنید. ناراحتی ناشی از گاز را از بین می برد و به دلیل خاصیت نفخ آور، تولید آن را در هنگام هضم کاهش می دهد.

در این مقاله دیگر نحوه مصرف رازیانه برای گاز را توضیح می دهیم. از آنجایی که به طور قابل توجهی احساس تشنگی را کاهش می دهد، به ویژه پس از ورزش بدنی یا در آب و هوای گرم نشان داده می شود، زیرا دارای اثرات مرطوب کننده و احیا کننده است.

قدرت ضد میکروبی بالای آن با طعم بد دهان و بوی بد دهان مقابله می کند. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه آن را برای این کار مصرف کنید، می‌توانید به این پست دیگر در مورد نحوه استفاده از رازیانه برای بوی بد دهان مراجعه کنید.

پتاسیم در پزشکی به عنوان تنظیم کننده فشار خون استفاده می شود. چای رازیانه که سرشار از پتاسیم است، می تواند به تثبیت سطح فشار خون، به ویژه در افراد مبتلا به فشار خون بالا، کمک کند.