کشمش سبز ارزان مصرفش در مشهد حرام اعلام شد

همانطور که می دانید کشمش سبز ارزان به دلیل غنی بودن از مواد مغذی انرژی زا شناخته شده است. به ازای هر 100 گرم کشمش، نزدیک به 300 کالری برای شما تامین می شود که در بخش زیادی از روز شما را پرانرژی نگه می دارد.

نکته مهم در اینجا می تواند این باشد که در هر 100 گرم، کشمش حاوی 65 گرم قند است که به طور قابل توجهی بیشتر از سایر میوه های خشک است. اما قندی که از کشمش به دست می آید، قند طبیعی است، برخلاف شکر سفید، برای بدن کاملاً ناسالم است.

کشمش همچنین سرشار از کلسیم است که از 62 میلی گرم کلسیم در هر 100 گرم تشکیل شده است. آنها همچنین از تعداد زیادی مواد مغذی ضروری در هر 100 گرم مانند پروتئین که 3.3 گرم است،

همراه با 4.5 گرم فیبر رژیمی، 2.3 میلی گرم ویتامین C، 98 میلی گرم فسفر و 1.8 میلی گرم آهن تشکیل شده است. مواد مغذی دیگری که از کشمش به دست می آید ویتامین E، ویتامین K، روی و سدیم است.

فواید مختلف کشمش سبز: تصویری از فواید کشمش سبز استفاده شده در پست “عوامل تغذیه ای کشمش سبز، فواید، کاربردها، مضرات آن و اینکه چگونه می توان آن را بخشی از رژیم غذایی خود کرد”

کشمش

فواید کشمش سبز: در زیر چند فوایدی که می توانید از خوردن کشمش به دست آورید آورده شده است.  کشمش سبز به استحکام استخوان های شما کمک می کند.

کشمش به عنوان منبع غنی از کلسیم، ویتامین D و فسفر، برای حفظ سلامت و استحکام استخوان‌های شما بسیار مفید است. این مواد مغذی برای غلبه بر درد مفاصل نیز بسیار مفید هستند.

کشمش همچنین می تواند به شما در پیشگیری از پوکی استخوان کمک کند، وضعیتی که در آن استخوان ها با افزایش سن ضعیف تر می شوند. در کنار استخوان ها، دندان ها نیز از مصرف کشمش سود زیادی می برند.

کشمش سرشار از آنتی اکسیدان، به درمان آسیب سلولی کمک می کند. کشمش سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که برای پاکسازی سلول ها و افزایش جریان خون در بدن شما حیاتی هستند.

آنتی اکسیدان ها در ترمیم آسیب سلولی مفید هستند که اتفاقاً بر سیستم ایمنی بدن شما تأثیر می گذارد. با یک سیستم ایمنی سالم، بدن شما به خوبی برای دفاع در برابر میکروارگانیسم های ناقل بیماری های مختلف مجهز خواهد بود.