پودر گیاه رازیانه بیماری ام اس آنجلینا جولی را درمان کرد

یکی از بهترین ادویه ها پودر گیاه رازیانه می باشد که د رانواع غذاها استفاده می شود. پس بهتر استا بیشتر راجبش بدانید. رازیانه گیاهی است که ما آن را به خاطر طعم بادیان برجسته اش می شناسیم: آن را دوست داریم یا از آن متنفریم.

اما بسیاری از این موضوع غافل هستند که رازیانه خواص و فواید قابل توجهی برای سلامتی دارد. از زمان های قدیم، ما میل خاصی را با این سبزی ایجاد کرده ایم. امروزه یک جزء مکرر داروها و سایر آماده سازی های دارویی است. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد فضیلت های رازیانه بدانید و نکات ما برای لذت بردن از آن آورده شده است.

رازیانه انواع مختلفی دارد، از جمله رازیانه تلخ و رازیانه شیرین. رازیانه که Foeniculum vulgare نیز نامیده می شود از خانواده Apiaceae (Umbelliferae) است. گیاهی است علفی با بوی بسیار قوی بادیان کوهی.

ساقه گلوکوز آن می تواند به دو متر برسد. برگهای آن پردار و پینی شکل به صورت نوارهای رشته ای بریده شده است. رازیانه همچنین دارای گلهای زرد رنگ و میوه ای است: آکنه طاقدار و مستطیلی.

از قدیم الایام به دلیل خواصی که در هضم و اختلالات گوارشی دارد، در درمان عفونت های دستگاه تنفسی نیز بسیار موثر است. به هر حال این فضائلی است که قرن ها به آن نسبت داده شده است.

پودر

اما رازیانه دارای خواص و فضیلت های بسیار دیگری است که ما شما را به کشف آنها دعوت می کنیم. یعنی رازیانه را می توان در آشپزخانه یا به عنوان مکمل غذایی خورد.

رازیانه از املاح معدنی و عناصر کمیاب تشکیل شده است که اساساً پتاسیم، کلسیم، آهن و روی هستند. همچنین مقدار جالبی از ویتامین C و ویتامین B3، علاوه بر چند ویتامین دیگر وجود دارد: B6، B5، B2، B1 (در مقادیر کمتر).

رازیانه همچنین منبع کربوهیدرات و پروتئین است که حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی و برخی مواد فعال مانند کومارین نیز می باشد. این سبزی همچنین حاوی فیبر است و ثابت می کند که یک ادرارآور و هضم کننده عالی است.

اگر رازیانه در بسیاری از تمدن ها بسیار محبوب است، عمدتا به این دلیل است که خود را در طول زمان ثابت کرده است. دانه های رازیانه بیشترین کاربرد را در فرآورده های دارویی و سنتی دارند.

اینها نیز دانه هایی هستند که موضوع مطالعات بالینی بوده اند. رازیانه چه فوایدی دارد که علم به طور جدی توانسته آن را شناسایی کند؟ نیروی طبیعی به شما پاسخ هایی می دهد.