کاشی استخری نارنجی به همراه فضانوردان برای ساخت استخر به فضا فرستاده شد

در واقع کاشی استخری نارنجی و سرامیک در ساخت استخر باید همه جا باشد. باید لبه های گرد و ظاهر عالی داشته باشد. سطوح باید بتوانند به طور قابل اعتماد استخر را با آب پر کنند.

چنین الزامات سخت گیرانه ای برای کاشی های استخر وجود دارد. کاشی ها باید به درستی انتخاب شوند، چه یک استخر دنج کوچک برای یک SPA یا یک مجتمع تفریحی بزرگ. و نه تنها کاشی ها در چیدمان استخر مهم هستند.

همچنین نیازهای فزاینده ای بر پایه و پوشش کف استخر، روش نصب کاشی و درزهای آب بندی اعمال می شود. تمام این الزامات باید در هنگام استفاده از کاشی و سرامیک، کاشی نما و موزاییک رعایت شود. تجهیزات فنی ویژه ای که نصب آن مطلوب است، حفظ طولانی مدت کیفیت آب را تضمین می کند.

قالب گیری و جزئیات تزئینی برای استخرهای شنا، برای ساخت و ساز و بازسازی استخرها، تولید کنندگان مجموعه گسترده ای از محصولات سرامیکی را ارائه می دهند:

کاشی های معمولی برای استخرهای شنا در رنگ های آبی و آبی و همچنین برای طراحی در رنگ های مدیترانه ای. موزاییک: کاشی های موزاییک برای استخرها و حمام ها، موزاییک سرامیکی، موزاییک گرد کوچک، نوار مدولار، نوار (فرش) و موزاییک شیشه ای برای روبرو شدن با منحنی ها و سطوح ضد لغزش.

کاشی

برای تزئین موزاییک سرامیکی لعاب دار، از جمله نسخه مقاوم در برابر سرما؛ کاشی و سرامیک، کاشی نما و کاشی معرق در قالب های مختلف؛ کاشی های لعاب دار یا بدون لعاب؛

قالب‌گیری‌ها و جزئیات تزئینی: ناودان تخلیه، سنگ حاشیه، فیله‌ها، کاشی‌های گوشه، پروفیل‌های گوشه پله، کاشی‌های حاشیه لبه، کاشی‌های لبه استخر. رنده ها و تشک های ساخته شده در کاشی ها؛
کاشی های ضد لغزش برای هر نوع استخر; کاشی های شیشه ای ساده و با جلوه لنز؛ کاشی برای قاب کردن مرزها در اطراف محیط استخر، ساخته شده از سنگ مرمر ، گرانیت، کوارتزیت، تراورتن و ماسه سنگ.

طراحی موزاییک استخر شنا که با برش واترجت یا برش الگوهای تخمگذار هندسی به دست می آید. متخصصان باید در ساخت استخر مشغول باشند، زیرا اگر کاری اشتباه انجام شود، ممکن است خسارات سنگینی متحمل شود.

متخصصان تجهیزات استخر نیز به تجهیزات فنی لازم برای عملکرد روان آن مسلط هستند. ایده هایی برای چیدمان استخر را می توان از مجموعه های ارائه شده در نمایشگاه های کاشی و سرامیک در برلین، پوتسدام و براندنبورگ به دست آورد.