کیسه زباله امروز در آمریکا به عنوان یکی از انواع پوشاک استفاده می شود

درواقع کیسه زباله امروز وسیله ای معمول و راحت برای دفع زباله هستند. استفاده از کیسه های پلاستیکی از نشت زباله های مرطوب و سبک بودن جلوگیری می کند، حمل این کیسه ها نیز بسیار آسان است.

کیسه های پلاستیکی مخصوص ساخته شده اغلب به عنوان سطل زباله یا کیسه زباله فروخته می شوند. اینها معمولاً از پلاستیک ارتجاعی ساخته می شوند که بو را به حداقل می رساند و با اجتناب از تماس با مواد زائد، سطل زباله را بهداشتی نگه می دارد.

کیسه های زباله اغلب دارای بند کشی هستند که می توان آنها را به هم کشیده و پس از پر شدن کیسه آن را محکم کرد. کیسه های زباله در ضخامت های مختلف تولید می شوند.

کیسه های ضخیم معمولاً برای مصارف سنگین مانند دفع زباله های صنعتی استفاده می شوند. این ماده قوی است به طوری که در هنگام بازیافت می تواند در برابر فشرده شدن مقاومت کند. کیسه های نازک برای زباله های روزمره مانند زباله های تولید شده در خانه یا محل کار هستند.

کیسه

طبقه بندی کیسه های زباله بر دو نوع است: کیسه زباله با تراکم بالا و کیسه زباله کم تراکم. پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) – کیسه های زباله با چگالی بالا ضخامتی برابر با پلی اتیلن معمولی دارند و می توانند با مواد غیر نفتی ساخته شوند.

آنها برای زباله های سبک خوب هستند و معمولاً در خانه ها یا ادارات ترجیح داده می شوند. به دلیل سبک بودن، می توان آنها را به راحتی حمل و نگهداری کرد. کیسه های HDPE ضد آب خوبی هستند و همچنین می توانند حاوی بو باشند.

آنها نازک، قوی و کششی هستند. از کیسه های HDPE نمی توان برای حمل اجسام تیز استفاده کرد. پلی اتیلن کم چگالی (LDPE) – نوعی پلاستیک نازک است که مقاومت بالایی در برابر سوراخ شدن و پارگی دارد.

برای دفع زباله های خیس یا اشیاء تیز بسیار مفید است. کیسه‌های LDPE اغلب در آشپزخانه‌ها استفاده می‌شوند، زیرا انواع زباله‌های مرطوب را می‌توان در آن‌ها دور ریخت، مانند چیزهای نوک تیز، مانند پوسته تخم‌مرغ، برگ‌های آناناس و غیره.

شاخه یا شاخه می شود و برای خلاص شدن از شر خرده شیشه یا فلز استفاده می شود. LDPE ماهیت الاستیک دارد و نرمتر از HDPE است.