پیاز خشک سفید برنامه آشپزی سلنا گومز را جهانی کرد

پیاز خشک شده چیست؟ پیاز خشک سفید یکی از کارآمدترین راه ها برای نگهداری اشکال مختلف پیاز برای استفاده در آینده است. این فرآیند شامل خشک کردن یا حذف رطوبت از پیازها است.

پیازهای خشک شده را می توان بدون یخچال نگهداری کرد. تولیدکنندگان محصولات ارگانیک در هند اشکال مختلف پیاز آب شده را ارائه می دهند: پیاز خشک شده خرد شده، پرک، کیبله، پودر، گرانول و پیاز چرخ شده. از پیاز خشک بیشتر برای تهیه پای سوسیس و پودینگ سیاه استفاده می شود.

هر زمان که دستور پخت پیاز نیاز باشد، می توان از پیازهای خشک شده استفاده کرد. در فست فودها، اسنک‌ها، بسته‌های خدمات غذایی، مخلوط‌های چاشنی، محصولات ترشی، محصولات گوشتی، محصولات دریایی،

دستور العمل‌ها، غذاهای کنسرو شده، سس سالاد، دیپ‌ها، بسته‌های بطری، چاشنی‌ها، رویه‌های نانوایی، سس‌های لذیذ، چاشنی‌ها و … استفاده می‌شود. بسیاری دیگر به عنوان مواد تشکیل دهنده پیاز کم آب به عنوان ضد عفونی کننده و خلط آور و التیام دهنده زخم ها استفاده می شود.

پیاز

آیا پیازهای خشک شده برای مصرف انسان سالم هستند؟ پیاز خشک شده حاوی مواد مغذی حیاتی مختلف و مقادیر کم سدیم، کالری و چربی است، پیاز کم آب یکی از انتخاب های سالم تری نسبت به سایر طعم دهنده هاست.

پیاز کم آب معمولاً در دستور العمل ها گنجانده می شود و برای طعم دادن به غذا کمی شدیدتر عمل می کند. با این حال، آنها چیزی بیش از کمک های طعم دهنده هستند، زیرا تحقیقات نشان می دهد که پیازهای کم آب می توانند فواید بسیاری برای سلامتی در قالب مواد مغذی ضروری ارائه دهند.

مهمترین عنصر موجود در پیاز کم آب، سدیم، چربی و کالری بسیار کمی است. برخلاف بسیاری دیگر از ادویه ها و مواد کمک کننده طعم دهنده، پیازهای کم آب حاوی تنها دو میلی گرم نمک در هر قاشق چای خوری هستند.

یک وعده پیاز کم آبی به اندازه یک قاشق حاوی تنها هشت کالری و صفر چربی است. همانطور که قبلا توضیح داده شد، پیاز کم آب دارای سدیم، چربی و کالری کمی است، مصرف پیاز کم آب به جای سایر ادویه ها می تواند به کاهش خطر بیماری قلبی، دیابت و فشار خون بالا کمک کند.

پیاز کم آب حاوی بسیاری از مواد مغذی مفید از جمله کلسیم، پتاسیم و منیزیم است. یک وعده حاوی نه میلی گرم کلسیم و سه میلی گرم منیزیم است که هر دو به تقویت استخوان ها و عملکرد سالم عضلات کمک می کنند.