چرم بهشتیان اصفهان آنجلینا جولی را به ایران کشاند

همانطور که می دانید چرم بهشتیان اصفهان یکی از پرکاربردترین انواع پارچه است. چرم که به دلیل دوام و خواص عایق خود مشهور است، معمولاً برای تولید محصولات در سه دسته مجزا استفاده می شود:

پوشاک: در حالی که چرم وقتی مستقیماً روی پوست پوشیده می شود ناراحت کننده است، این پارچه اغلب برای تولید لباس های بیرونی مانند کت و کت استفاده می شود. در برخی موارد، تولیدکنندگان پارچه ممکن است از چرم برای تولید شلوار، پیراهن یا لباس زیر استفاده کنند، اما این کاربردها کمتر رایج هستند.

تجهیزات جانبی: چرم یکی از محبوب ترین مواد برای کیف و کیف های دستی است. چمدان ها و سایر اشکال چمدان نیز اغلب دارای چرم هستند و این ماده اغلب برای ساخت کیف استفاده می شود.

لوازم خانگی: در کنار پنبه، پلی استر و سایر مواد روکش معمولی، چرم یکی از رایج ترین موادی است که برای روکش کردن مبل ها، صندلی ها و حتی صندلی های اتومبیل استفاده می شود. معمولاً تولیدکنندگان لوازم خانگی ممکن است از چرم برای پرتاب بالش، فرش یا آویزهای دیواری استفاده کنند.

چرم

پارچه چرمی کجا تولید می شود؟: چین بیشترین حجم چرم را تولید می کند، اما چرم چینی به احتمال زیاد کیفیت پایینی دارد، بنابراین قیمت بسیار بالایی ندارد. ایتالیا بزرگترین صادرکننده کالاهای چرمی از نظر ارزش است.

و در برخی موارد، چرم مرغوب ایتالیایی می تواند بیش از 10 برابر بیشتر از چرم چینی با کیفیت بالا قیمت داشته باشد. سایر صادرکنندگان عمده چرم شامل برزیل، هند و روسیه است.

قیمت پارچه چرمی بسته به درجه و نحوه تولید آن بسیار متفاوت است. به عنوان مثال، چرم ایتالیایی با دانه بالا می تواند بسیار گران باشد در حالی که چرم چینی بازسازی شده ممکن است از نظر قیمت مشابه سایر پارچه های طبیعی مانند پشم یا پنبه باشد.

چه نوع پارچه های چرمی وجود دارد؟ انواع مختلفی از چرم وجود دارد و هر یک از این تغییرات دارای خواص منحصر به فردی هستند: چرم اصل: هر چرمی که از پوست حیوانات به دست می‌آید، چرم طبیعی است، چه دانه‌ریز، دوشاخه یا بازسازی‌شده باشد. چرم اصل از نظر کیفیت و دوام بسیار متفاوت است.

چرم مصنوعی: گاهی اوقات چرم مصنوعی یا چرم مصنوعی نامیده می شود، چرم مصنوعی منسوجاتی است که با پلی وینیل کلرید (PVC) یا ماده ای مشابه ساخته می شود. تولیدکنندگان نساجی چرم مصنوعی را به گونه ای طراحی می کنند که ویژگی ها و مزایای چرم طبیعی را به طور تقریبی نشان دهد.