گلاب کعبه اصفهان پوست سوخته دختری بر اثر اسیدپاشی را درمان کرد

شاید هر دختری در مورد گلاب کعبه اصفهان شنیده باشد، اما این درمان که ادعا می کند با یک گل زیبا – گل رز ارتباط دارد، چگونه به نظر می رسد؟ چگونه از آن استفاده کنیم تا تاثیر موثری داشته باشد؟

پزشکان روم باستان معتقد بودند که گلاب می تواند 32 بیماری را التیام بخشد و به دلیل زیبایی بی نظیرش در سراسر جهان مشهور است و مرتباً آن را با گلاب شستشو می دادند.

گلاب از زمان های بسیار قدیم برای مصارف دارویی، آرایشی، آرایشگری و حتی آشپزی استفاده می شده است. اما حتی در زمان ما، چنین آب گل ارگانیک (هیدرولات) نتایج بهترین، گران قیمت و تبلیغاتی محصولات مراقبت از پوست را تحت الشعاع قرار می دهد.

به شدت پوست را تمیز می کند، تغذیه می کند، شاداب می کند، به طور موثر با منابع التهاب مبارزه می کند، تعادل طبیعی را بازیابی می کند، از پوست محافظت می کند. روغن گل رز با کیفیت بالا عمدتاً با تقطیر بخار گلبرگ های انواع گل رز (دماسک، همیشه سبز، مشک) به دست می آید.

گلاب

یک گل معطر و غیر قابل توجه زیبا، که بسیار یادآور گل رز وحشی ما است که در عرض های جغرافیایی ما رشد می کند. یک تفاوت کوچک، اما بسیار اساسی بین این گل ها وجود دارد.

اگر یک گلبرگ کنده شده از یک جوانه را در دستان خود بمالید، می توانید رطوبتی را که از آن خارج شده است ببینید. این کنسانتره صورتی به طور مستقیم به مقدار زیادی به آب مقطر تصفیه شده از هرگونه ناخالصی اضافه می شود که در نتیجه آن محصول آرایشی با ارزشی مانند گلاب به دست می آید.

Hydrolat در ساخت انواع لوسیون ها، کرم ها، تونیک ها، شامپوها، ژل های دوش و بسیاری دیگر از محصولاتی که برای حفظ زیبایی ما ایجاد شده اند، استفاده می شود. با این حال، هیدرولات نیز به عنوان یک محصول مستقل استفاده می شود که موقعیت خود را در مراقبت از مو و صورت از دست نمی دهد.

ویژگی گلاب این است که برای انواع پوست ایده آل است. به همین دلیل است که اغلب برای اهداف آرایشی استفاده می شود. گلاب قادر به پاکسازی پوست از خشکی، لایه برداری، رفع خستگی و ایجاد طراوت و مخملی به درم است.

بدون اینکه احساس سفتی حتی در ظریف ترین و نازک ترین پوست ها از خود به جای بگذارد. متخصصان زیبایی می گویند که به لطف گلاب، کیسه های زیر چشم را می توان از بین برد.