سرامیک پرسلان قزوین در موزه لوور به نمایش گذاشته شد

کفپوش سرامیک پرسلان قزوین کاملاً همه کاره است. قطعات با فرمت بزرگ زیبایی و حس وسعت را به محیط می بخشند. این پوشش که به دلیل ظاهر ظریف و ظریف خود شناخته شده است، از عملی بودن نگهداری و تمیز کردن نیز بهره می برد.

بنابراین برای اتاق نشیمن، اتاق خواب و بالکن ایده آل است. به همه این دلایل، آنها ترجیح متخصصان معماری و مشتریان را به دست آوردند.

پرسلن x سرامیک: کاشی های چینی که اغلب با سرامیک اشتباه گرفته می شوند، فرآیند تولید پیچیده تری دارند. علاوه بر خود سرامیک، حاوی خاک رس، ماسه، فیلیت، کائولن و سایر مواد افزودنی است.

در طول ساخت آن، دما می تواند به 1200 درجه سانتیگراد برسد. یعنی هر چه دما بیشتر باشد مقاومت کف بیشتر می شود. به همین دلیل و دلایل دیگر، کاشی‌های چینی نسبت به طبقات پایین‌تر، مانند سرامیک، بادوام‌تر و مقاوم‌تر هستند.

مزایای کفپوش چینی در فرمت های بزرگ: کفپوش چینی با مواد اولیه مرغوب تولید می شود. یعنی با ویژگی های تکمیلی خاص، آنها برای هر دو قسمت خارجی و داخلی ایده آل هستند.

سرامیک

علاوه بر این، کاشی های چینی به دلیل خاصیت جذب آب کم، لکه، خط و خش و شکستگی کمی دارند. روکش کاشی چینی را می توان روی میزها، میزها، طاقچه ها و حتی دیوارها نیز اعمال کرد و دکوراسیون مدرن و پیچیده تری را ایجاد کرد.

علاوه بر این، به دلیل جذب آب کم و سهولت در تمیز کردن، برای مناطق مرطوب با تردد زیاد پا ایده آل است. بنابراین، از جمله ویژگی های آن عبارتند از:

نفوذ ناپذیری، یکنواختی، استحکام بالا، پایان استثنایی، نصب آسان، تنوع در اندازه، فرمت، بافت و رنگ، سهولت در تمیز کردن و نگهداری، مقاومت و ماندگاری بالا
پتانسیل تزئینی عالی، گزینه های ضخامت کم، ایده آل برای همپوشانی.

انواع مختلفی از کاشی های چینی وجود دارد، کاشی چینی صیقلی دارای بافتی صاف و ظاهری بسیار براق است که پیچیدگی محیط را تضمین می کند. بنابراین، این پوشش برای اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب مناسب است.

کاشی چینی ساتن بیشتر مات است و به محیط ظاهر کمتری براق می دهد و ظاهری دنج و راحت به فضا می بخشد. علاوه بر این، به دلیل مقاومت بالا و نظافت آسان، برای حمام، اتاق های کار و اتاق های تجاری ایده آل است.

کاشی های چینی فنی تمام جرم را با ساختار و رنگ یکسان دارند. بنابراین، سایش ظاهر کاشی های چینی را تغییر نمی دهد.