سرامیک پرسلان جواهر صافی کف پا را درمان می کند

همه ما می دانیم که سرامیک پرسلان جواهر چیست، پس از همه، این عنصر سنتی خانه های برزیلی است. در این پست مشخصات اصلی کفپوش های سرامیکی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم را در انتخاب کفپوش جدید منزل خود بگیرید.

سرامیک نوعی پوشش است که با خاک رس (70%) تولید می شود که یک ترکیب معدنی فراوان در قلمرو برزیل است. وقتی خیس می شود خاصیت ارتجاعی دارد اما وقتی خشک می شود (مخصوصاً وقتی پخته می شود) سفت می شود.

سرامیک ها برای اهداف پوشش در دمای نزدیک به 850 درجه سانتیگراد پخته می شوند! به طور ساده تر، اگر با میکروسکوپ به خاک رس نگاه کنیم، قسمت های معدنی و قسمت های آب داخل آن را می بینیم.

هنگامی که خاک رس را می پزیم، قسمت های آب را با تبخیر خارج می کنیم و “حفره هایی” در ساختار باقی می گذاریم. به دلیل این حفره ها، ساختار آن سفت و سخت است، اما شکننده و بدون انعطاف است. سرامیک سخت می شود اما در برابر ضربه مقاوم نیست.

بسیار متداول است که مثلاً برخی از قطعات سرامیکی در صورت بسته بندی خوب در داخل جعبه شکسته می شوند. یا اینکه اگر دقت نکنیم بعضی از قطعات در حین نصب ترک می خورند.

به همین دلیل، ما قطعات سرامیکی به بزرگی کاشی های چینی را نیز نمی یابیم، زیرا مقاومت کمتری دارند. اما بالاخره کفپوش سرامیکی چه مزایایی دارد؟ چرا این نوع کفپوش را انتخاب کنید؟ این چیزی است که در ادامه خواهیم دید.

انواع الگوها، رنگ‌ها و بافت‌ها کف سرامیکی را می‌توان در رنگ‌ها و رنگ‌های مختلف، از پر جنب و جوش‌ترین تا هوشیارترین، یافت. مدل هایی از کف سرامیک با بافت یا سرامیک وجود دارد که از چوب، مرمر یا سیمان تقلید می کند.

رسانای حرارتی بد: از آنجایی که کفی از خاک رس است، رسانای حرارتی ضعیفی نیز هست، یعنی تغییر دما به زمان نیاز دارد. اگر در شب به دلیل دمای پایین زمین سرد باشد، آفتاب روز بعد زمان می برد تا آن را گرم کند و خانه ها خنک تر شوند.

بنابراین، مزیت دیگر کمک به خنک کردن محیط بدون مصرف برق است. ارزش مناسب برای پول: سفال یک گزینه ارزان، زیبا و آسان در هر فروشگاه مصالح ساختمانی است. علاوه بر این، قیمت متوسط ​​ارزان تر از کاشی های چینی است.