شکلات تافی با قابلیت درمان کرونا وارد بازار تهران شد

اگر یک تنقلات خوشمزه می خواهید شکلات تافی بخوربد. تافی و شکلات از خوراکی های شیرین بسیار محبوب به خصوص در بین بچه ها هستند.

تافی ها بسته به آجیل و کشمش مورد استفاده برای تهیه آن ها طعم های مختلفی دارند. به طور مشابه، در مورد شکلات صحبت می کنیم، برخی دوست دارند.

شکلات های شیری بخورند در حالی که برخی دیگر طرفدار شکلات تلخ هستند. خوردن شکلات نیز فوایدی برای سلامتی دارد اما تافی هیچ مزیت قابل توجهی برای سلامتی ندارد.

تفاوت بین تافی و شکلات در این است که تافی عمدتاً از شکر و کره درست می شود و می توان مواد دیگری مانند آجیل را به آن اضافه کرد. از سوی دیگر، شکلات را نمی توان بدون دانه های کاکائو که میوه درخت کاکائو است، تولید کرد.

تافی عمدتاً منشاء انگلیسی دارد و بنابراین تافی انگلیسی نیز یک نوع است. تافی های انگلیسی طعم بسیار غنی از کره دارند و در ایالات متحده نیز بسیار محبوب هستند. انواع مختلفی از مغزها در تافی استفاده می شود اما تافی انگلیسی بیشتر حاوی بادام است.

شکلات

تافی ها می توانند بسیار سفت و همچنین جویدنی باشند. منبع اصلی شکلات، میوه های یک درخت استوایی به نام تئوبروما کاکائو است. این درخت بومی حوضه های رودخانه آمازون و اورینوکو است.

اگرچه برخی از کشورهای اروپایی در تولید شکلات های با کیفیت پیشرو هستند، کشورهایی مانند نیجریه، غنا، برزیل، ساحل عاج و غیره بالاترین تولیدکنندگان کاکائو در جهان هستند.

با توجه به عرضه فراوان کره در بریتانیا و سایر کشورهای اروپایی، تافی ها در طول دهه 1800 به یک خوراکی بسیار محبوب و به راحتی در دسترس تبدیل شدند. تافی که در بریتانیا تولید شده است در مقایسه با تافی هایی که امروزه مصرف می شود، به خصوص در بازار آمریکا، در چندین عامل متفاوت است.

به عنوان مثال، تافی‌هایی که در کشورهای انگلیسی تولید می‌شوند با شکر قهوه‌ای درست می‌شوند، در حالی که تافی‌هایی که در آمریکا معروف هستند (معروف به باترکرانچ) از شکر دانه‌ای ساخته می‌شوند.

علاوه بر این، تافی اصلی انگلیسی آجیل اضافه نمی کند، در حالی که باترکرانچ با آجیل پر می شود تا طعم آن را افزایش دهد. بافت تافی ممکن است بسته به دمایی که همه مواد در آن مخلوط و کاراملی می شوند متفاوت باشد. بسیاری از تافی ها سفت هستند در حالی که برخی نرم و جویدنی هستند.