شکلات گرد مغزدار شما ار از شر کرونا در امان نگه می دارد

اشما اگر شکلات گرد مغزدار را امتحان کرده باشید قطعا عاشق طعم اذیذش می شوید. بیایید باهم شکلات را به طور کلی برسی کنیم.

کاکائو و درصد کاکائو : با تلفظ “kuh-KOW” یا “kuh-KAY -oh”، کاکائو نشان دهنده سه ماده مشتق شده از دانه کاکائو است: مشروب شکلات، کره کاکائو اضافی و پودر کاکائو. درصد کاکائو به کل مقدار این مواد موجود بر حسب وزن در محصول نهایی اشاره دارد.

پوشش با طعم شکلات: این پوشش ها ممکن است حاوی مشروب شکلات و یا پودر کاکائو باشند، اما از چربی های گیاهی برای مکمل یا جایگزینی کره کاکائو استفاده می کنند.

در حالی که اغلب برای پوشاندن محصولات قنادی یا بستنی استفاده می شود، می توان آنها را به شکل میله ها یا شکل های جامد قالب ریزی کرد.

در حالی که پوشش های ساخته شده با چربی های گیاهی را نمی توان “شکلات” نامید، آنها ممکن است از نظر قانونی از ادعای “ساخته شده با شکلات” استفاده کنند اگر با مشروب شکلاتی ساخته شده باشند، زیرا مقررات ایالات متحده “شکلات” و “مشروبات شکلاتی” را مترادف می دانند.

شکلات

دانه های کاکائو : منبع همه چیزهای شکلات، “دانه های کاکائو” در واقع دانه های میوه کاکائو Theobroma است، درختی بومی جنگل های استوایی آمازون که اکنون به صورت تجاری در سراسر جهان در عرض جغرافیایی 20 درجه از خط استوا رشد می کند.

تقریباً 20 تا 40 دانه در داخل غلاف‌های فوتبالی شکل جمع می‌شوند و توسط خمیر میوه سفید شیرین پوشیده شده‌اند.

کره کاکائو : کره کاکائو چربی طبیعی موجود در دانه های کاکائو است. درست زیر دمای بدن ذوب می شود و به شکلات حس دهانی بی نظیری می دهد. نوک ها یا مرکز دانه های کاکائو 50 تا 60 درصد کره کاکائو هستند. هیچ ارتباطی با کره لبنیات وجود ندارد.

کاکائو یا پودر کاکائو : از فشار دادن لیکور شکلات، مایعی که از آسیاب کردن نوک یا مرکز دانه‌های کاکائو به دست می‌آید تا از کره کاکائو جدا شود. چیزی که باقی می ماند جامدات شکلاتی است که به آن کیک پرس می گویند.

سپس کیک پرس آسیاب می شود و تبدیل به پودر کاکائو خشک مورد استفاده در مخلوط های داغ کاکائو و پخت می شود. طبق مقررات ایالات متحده، “کاکائو” و “پودر کاکائو” می توانند به جای یکدیگر استفاده شوند.

جامدات کاکائو : مشروب شکلاتی بدون بیشتر کره کاکائو نوک آسیاب شده یا مرکز دانه های کاکائو، با کره کاکائو فشرده شده. جامدات کاکائو، که گاهی اوقات جامدات شکلاتی نامیده می شوند، اغلب به پودر کاکائو تبدیل می شوند.