با شمشیر اسباب بازی می توانید سیستم دفاعی در برابر بیگانگان را تقویت کنید

انواع زیادی از اسباب‌بازی‌ها وجود دارد که برای استفاده در خارج از خانه طراحی شده‌اند، این اسباب‌بازی‌ها شامل شمشیر، طناب‌های پرش، فریزبی و توپ‌ها برای انواع مختلف ورزش‌ها از جمله فوتبال، بازی‌های گرد، بسکتبال، تنیس و کریکت است.

این شمشیر اسباب بازی ها برای رشد کودک مهم هستند زیرا کودکان را به ورزش تشویق می کنند و اغلب به عنوان بخشی از بازی های ورزشی گروهی استفاده می شوند که کار گروهی را تشویق می کند.

در طول تاریخ شمشیر اسباب‌بازی‌ها، برخی از اسباب‌بازی‌ها به‌طور خاص برای پسران و سایر اسباب‌بازی‌های دخترانه ساخته شده‌اند.

نمونه هایی از این موارد عبارتند از عروسک ها که به عنوان اسباب بازی برای دختران در نظر گرفته می شوند، در حالی که سربازان اسباب بازی و شمشیر های اسباب بازی به عنوان اسباب بازی برای پسران در نظر گرفته می شوند.

این به این دلیل است که به کودکان در اوایل زندگی آموزش داده می شود که انواع خاصی از اسباب بازی ها را ترجیح دهند.

شمشیر

مطالعات اخیر نشان داده است که پسران تقریباً همیشه اسباب‌بازی‌هایی را ترجیح می‌دهند که مردانه در نظر گرفته می‌شوند، اما دختران طیف وسیع‌تری از اسباب‌بازی‌ها را انتخاب می‌کنند که شامل اسباب‌بازی‌هایی است که به‌طور خاص برای دختران و همچنین اسباب‌بازی‌هایی که برای پسران طراحی شده‌اند.

با این حال، آنچه به عنوان «اسباب بازی پسرانه» یا «اسباب بازی دخترانه» در نظر گرفته می‌شود در حال تغییر است، زیرا افرادی هستند که برای شرکت‌های اسباب‌بازی و مغازه‌های اسباب‌بازی تبلیغ می‌کنند تا اسباب‌بازی‌ها را هم برای دختران و هم برای پسران تبلیغ کنند، بنابراین جنسیت را تقویت نمی‌کنند.

برخی از اسباب بازی ها نیز با اهداف مذهبی ساخته شده اند، مانند کشتی های مینیاتوری چوبی نوح پر از حیوانات کوچک چوبی که بسیار محبوب هستند.

اسباب‌بازی‌های دیگری مانند بادبادک‌ها و شمشیر برای تشویق کودکان به فعالیت در بیرون طراحی شده بودند.

با پیشرفت تکنولوژی، اسباب‌بازی‌ها را می‌توان با قطعات متحرک پیچیده‌تری مانند کالیدوسکوپ ساخت.

شمشیر اسباب‌بازی‌ها قبلاً در کارگاه‌های کوچک ساخته می‌شدند، اما به زودی کارخانه‌های کاملی برای تولید اسباب‌بازی ایجاد شدند.

در سال‌های اخیر، صنعت اسباب‌بازی به گونه‌ای رشد کرده است که صدها نوع اسباب‌بازی مختلف با استفاده از مواد مختلف را شامل می‌شود.

شمشیر اسباب‌بازی‌هایی که در گذشته از چوب یا فلز ساخته می‌شدند، اکنون معمولاً از پلاستیک ساخته می‌شوند و اکنون اسباب‌بازی‌هایی با برندهای مختلف تولید انبوه وجود دارد که در سراسر جهان محبوب شده‌اند.