کیسه زباله بادوک شما را از دفع زباله راحت می کند

علاوه بر کیسه زباله بادوک سیاه استاندارد، کیسه‌های زباله سفید و کیسه‌های زباله شفاف، کیسه‌های زباله رنگی دیگری نیز وجود دارند که رنگ‌های رنگین کمان را تشکیل می‌دهند. بسته به اینکه کجا و چه چیزی را دفع می کنید، رنگ کیسه زباله مشخص می شود. بنابراین، چه نیازی به رنگ های مختلف کیسه زباله وجود دارد؟

کیسه های زباله پلاستیکی قرمز بیشتر در مراکز بهداشتی درمانی که زباله های پزشکی را دفع می کنند، یافت می شود. این شامل عوامل بیولوژیکی، پاتولوژیک، کشت ها و عوامل عفونی است که احتمالاً در آزمایشگاه های تحقیقاتی استفاده می شوند.

هر یک از این موارد یا موارد مشابه باید طبق قوانین ایالتی رسیدگی شود. عدم رعایت می تواند منجر به جریمه های سنگین شود که می تواند هر ارائه دهنده خدمات را از کار بیاندازد.

در یک نکته نه چندان جدی، بالابرها عاشق استفاده از کیسه های زباله قرمز بزرگ در تعطیلات هستند. همه اسباب‌بازی‌ها داخل آن قرار می‌گیرند و به راحتی توسط بابانوئل رها می‌شوند.

کیسه

کیسه های زباله سبز می تواند کمی گیج کننده باشد زیرا اصطلاح “سبز” یک هومینین است. کیسه های زباله سازگار با محیط زیست یا “کیسه های زباله سبز” می توانند هر رنگ یا شرایطی داشته باشند تا زمانی که 100٪ زیست تخریب پذیر باشند.

پس از اینکه کیسه های زباله قابل کمپوست تصفیه و شکسته شدند، آنچه از آنها باقی می ماند تکه های کوچک سیاه و سفید پلاستیک است. هنگام نشستن ماه ها و سال ها در زمین، میکروارگانیسم های موجود در خاک این الیاف قابل کمپوست را می خورند و در نهایت ناپدید می شوند.

فعالان محیط زیست در ایالات متحده در تلاش هستند تا برندهایی را برای تولید کیسه های زباله زیست تخریب پذیر جذب کنند. عدم نیاز به انباشته شدن پلاستیک، میزان پلاستیک باقی مانده در محیط را به شدت کاهش می دهد.

علاوه بر کیسه های زباله سازگار با محیط زیست، کیسه های زباله نیز به رنگ سبز هستند. ممکن است مشاهده شود که از اینها برای بازیافت یا در کمپین پاکسازی محله استفاده می شود.

در اوایل بهار شهر من به همه تی شرت های سبز و کیف های سبز داد تا پارک را تمیز کنند. جالب بود و به بچه ها پیام داد که همه در تمیز نگه داشتن دنیای ما سهیم هستند.