کیسه زباله آلما در پخش زنده شبکه من و تو دردسرساز شد

در اینجا چند راه برای استفاده از کیسه زباله آلما برای جابجایی وسایل در هنگام اسباب کشی آماده کرده ایم: از آنها برای بسته بندی لباس های آویزان استفاده کنید. یکی از درخشان ترین کاربردهای کیسه زباله در کمد شما شروع می شود.

به‌جای اینکه لباس‌ها را از چوب لباسی بیرون بیاورید تا در یک جعبه یا چمدان تا کنید، فقط آن‌ها را در یک کیسه بپیچید.  با نگه داشتن آنها روی میله کمد، کیسه زباله را روی هر تعداد لباس که می توانید در آن جا کنید، از پایین لباس ها شروع کنید.

سپس دو طرف کیف را به سمت بالا بلغزانید و گره ها را دور گردن آویزها محکم کنید. لباس‌های شما محافظت می‌شوند و مجبور نخواهید بود که برای آویزان کردن مجدد همه لباس‌هایتان مشکلی را متحمل شوید.

از آنها برای بسته بندی لباس ها، حوله ها و ملحفه های غیر آویزان استفاده کنید. کیسه های زباله برای جابجایی اقلام پارچه ای مانند لباس، حوله و کتانی فوق العاده هستند، زیرا این اقلام واقعاً به پشتیبانی جعبه نیاز ندارند.

کیسه

برای کاهش کار هنگام باز کردن بسته بندی ، قبل از قرار دادن آن در کیسه، هر مورد را تا کنید. سپس به سادگی کیسه را با مقداری که می تواند حمل کند پر کنید (برای مرجع، یک کیسه زباله 56 گالن می تواند حدود 40 پوند وزن را در خود جای دهد) و با بستن آن در بالا، آن را محکم کنید.

از آنها برای بسته بندی رختخواب استفاده کنید. بالش ها و روتختی ها فضای زیادی را در جعبه ها اشغال می کنند، اما مانند موارد بالا، برای حمل و نقل به پایه محکمی نیاز ندارند. در عوض آنها را در کیسه های زباله بسته بندی کنید و جعبه ها را برای چیز دیگری ذخیره کنید.

از آنها برای حیوانات بسته بندی شده و سایر اسباب بازی های نشکن استفاده کنید. با انداختن همه حیوانات پر شده و اسباب بازی های نشکن در یک کیسه زباله، به سرعت اتاق کودک خود را جمع کنید.

علاوه بر انجام کل کار تا حد امکان سریع و بدون دردسر، یافتن این موارد را بعداً زمانی که کودک شما نیاز به سرگرمی دارد در حالی که بسته‌بندی را باز می‌کنید، آسان می‌کند (جستجو در دریایی از کیسه‌های زباله برچسب دار فقط کافی است. به طور ذاتی ساده تر از جستجو در دریایی از جعبه ها است).