پخش کننده عمده ظروف یکبارمصرف گیاهی

ظروف یکبارمصرف گیاهی، ظروفی می باشند که به علت برخورداری از مواد اولیه گیاهی بی ضرر، طرفداران فراوانی دارد و روز به روز به تعداد متقاضیان آن افزوده می شود. ما پخش کننده عمده ظروف یکبار مصرف گیاهی می باشیم و آن را برای آسایش و رفاه مردم به اقصی نقاط کشور، عرضه می کنیم تا عموم هموطنان عزیز، از مزایای استفاده از این محصول با کیفیت، برخوردار شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

پخش کننده عمده ظروف یکبارمصرف گیاهی

قاشق یکبارمصرف گیاهی چه کاربردی دارد؟

قاشق یکبارمصرف گیاهی چه کاربردی دارد؟ با پیشرفت علم و تکنولوژی، انسان مدرن، به تجربیات جدیدی دست پیدا کرد و با کشف مواد جدیدتر، موفق به استفاده مناسب تری از این مواد طبیعی شد. قاشق یکبارمصرف گیاهی، به عنوان وسیله ای است که انسان گاهی در مواقع خاص از آن، برای خوردن انواع غذاهای چرب و گرم یا دسر و… به جای قاشق های فلزی استفاده می کند. این قاشق ها به رنگ شیری بوده و به دلیل ظاهر شیک، وزن سبک و قیمت مناسب آن، کاربرد زیادی دارد. به ویژه در ایام محرم و یا در مراسم مختلف که شستن ظروف، متحمل وقت زیادی است و برای پخش غذای نذری که معمولا در تعداد زیاد در بین مردم انجام می شود، می توان از آن استفاده کرد.

به علت اینکه در تولید این قاشق ها از مواد نفتی و مواد شیمیایی مضر، استفاده نمی شود محصول تولیدی کاملا سالم و بهداشتی می باشد. مواد اولیه آن، از نشاسته ذرت، گندم و سیب زمینی می باشند که نوعی پلیمر گیاهی ضعیف محسوب می شوند و برای رفع این اشکال، از موادی که خاصیت ضد آب دارند همچون روغن مخصوص گیاهی، موم عسل، سلولز و گلوتن استفاده می کنند که برای سلامتی انسان و طبیعت مشکلی ایجاد نمی کند و در زمانی کوتاه، بعد از مدتی حدود ۶ ماه در خاک تجزیه می شوند.

تولید انبوه ظروف یکبارمصرف گیاهی

تولید انبوه ظروف یکبارمصرف گیاهی تولید انبوه ظروف یکبار مصرف گیاهی در کارخانه تولیدی ما انجام می شود. در این کارخانه، از بهترین مواد اولیه با کیفیت و دستگاه های پیشرفته به کار گرفته می شود تا با تلاش دست اندرکاران این عرصه، محصولی تولید شود که در نوع خود، بی نظیر باشد. تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی در کارخانه های ما طی مراحلی انجام می شود ابتدا با استفاده از دستگاه گرانول ساز، ورق گرانول تولید می کنند و پس از پرس کردن ورق های گرانولی، به وسیله دستگاه مخصوص فرم دادن، ورق ها را به شکل قاشق، چنگال یا ظرف یکبار مصرف امروزی در می آورند.

مزایای منحصر به فرد آن، آنقدر زیاد است که به علت تقاضای زیاد، باعث افزایش تولید در تناژ بالا شده است و حتی از کشورهای خارجی نیز طرفداران فراوانی دارد. همکاران ما هم در بخش عرضه ظروف یکبارمصرف، بهترین ها را با قیمت مناسب و حجم عمده برای مشتریان عزیز، ارائه می دهند که به صورت اینترنتی و حضوری امکانپذیر می باشد.