پارچه یکبار مصرف شیراز موجب از بین رفتن ویروس کرونا در چین شد

اختراع پارچه یکبار مصرف شیراز مربوط به پارچه نبافته با توری الیاف بسیار ظریف است که مشخصه آن این است که شامل یک بدنه پارچه نبافته الیاف فوق ریز است که از الیاف دو جزئی PET و PA6 تشکیل شده است و چندین سوراخ مش روی بدنه پارچه نبافته الیاف بسیار ظریف چیده شده است.

پارچه نبافته مش فیبر فوق العاده ظریف این اختراع دارای جذب آب بسیار قوی، احساس بسیار لطیف و نرم و صاف است و می تواند به طور گسترده در دستمال مرطوب مرطوب و بسترهای ماسک صورت استفاده شود و کاربرد گسترده ای دارد. چشم انداز

خط تولید منسوجات نبافته اسپان باند چند جزئی به این صورت است که ابتدا رشته ها را به روش ریسندگی تراشه ای اکسترود کرده و با کشش به طور یکنواخت پخش می کنند و سپس از اسپان لیس استفاده می کنند و از سوزن های آب پرفشار برای فیبر استفاده می کنند.

فیبر با عمل یک سوزن آب فشار بالا به الیاف بسیار ریز تقسیم می شود تا برش مستقیم از برش ایجاد شود. مواد اولیه از پلیمر بالا ساخته شده است، در پلیمر ریسندگی پلیمری 16 گلبرگ توخالی با دو جزئی شکل از بخش های نارنجی رنگ، و الیاف رشته ای پیوسته را در یک شبکه قرار می دهد.

پارچه

و سپس از آب پرفشار برای تولید استفاده می کند، ده ها هزار سوزن آب بسیار ریز به سمت تار فیبر شلیک می شود تا الیاف دو جزئی را به 16 الیاف تقسیم کند و الیاف را در هم ببندد.

الیاف با یکدیگر، شبکه الیاف را تقویت می کنند و یک پارچه نبافته الیافی فوق العاده ظریف با خواص منحصر به فرد را تشکیل می دهند. خط تولید دارای جریان فرآیند کوتاه و تکنولوژی پیشرفته است.

الیاف فوق ریز تولید شده دارای سطح وسیعی هستند.بعد از چرخاندن به صورت تار و ادغام اسپانلایس می توان یک ساختار سه بعدی ویژه تشکیل داد.ساختار الیاف متراکم است و این محصول نرم، رطوبت گیر و قابل تنفس است.

مقاومت خوب و استحکام بالا. می توان آن را به طور گسترده در موانع پزشکی، پارچه پایه چرم PU درجه یک، پارچه پاک کن درجه بالا، پارچه پاک کن لنز، مواد لباس، مواد فیلتر درجه بالا و غیره استفاده کرد.

چشم انداز بازار بسیار گسترده است. در حال حاضر، فناوری تولید داخلی منسوجات نبافته اسپان باند اسپان باند عمدتاً دارای مشکلاتی مانند ظرفیت تولید ضعیف، یکنواختی ضعیف محصول و دسته ناهموار است.