شیپور اسباب بازی این 5 آسیب را به گوشها می رساند

در اینجا، ما تمام منابع اسباب‌بازی‌های خود را جمع‌آوری کرده‌ایم تا مجموعه‌ای در دسترس از منابع را درست در دسترس شما ایجاد کنیم.

از قرن نوزدهم تا امروز، فرزندان شما می‌توانند درک کاملی از نحوه تغییر و توسعه اسباب‌بازی‌ها در طول زمان داشته باشند و به اسباب‌بازی‌هایی تبدیل شوند که امروز می‌شناسند و دوست دارند.

امروزه شیپور اسباب بازی به عنوان اساب بازی پر سر و صدا و محبوب برای کودکان به شمار می رود.

با استفاده از این مجموعه، شما به منابع بسیار متنوعی دسترسی دارید که می توانند در طول فرآیند برنامه ریزی درس به شما کمک کنند.

در اینجا ما به شما مطالبی را در خصوص نحوه ی انتخاب شیپور مناسب ارائه می دهیم از پاورپوینت ها و کاربرگ های آموزنده گرفته تا کاردستی ها و بازی های هیجان انگیز، این منابع برای طیف وسیعی از نیازها و توانایی ها مناسب هستند.

بنابراین، به سادگی این مجموعه را مرور کنید و منابع مناسب برای فرزندان خود را بیابید.

شیپور

با این مجموعه 60 منبع برای انتخاب دارید.

شیپور اسباب بازی ها همچنین به زیبایی طراحی و به تصویر کشیده شده اند تا به کودکان شما کمک های بصری جذابی ارائه دهند که از یادگیری آنها حمایت می کند.

چه بهتر این است که همه آنها آماده هستند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر زمان که بخواهید دانلود کنید و در درس های خود بگنجانید.

شرکت شیپور سازی  که توسط موری جکسون تأسیس شد، با سابقه او در معدن، فولاد و نفت فاصله زیادی داشت.

موری با داشتن چهار فرزند، اهمیت کیفیت خوب و اسباب بازی آموزشی جذاب را که می‌تواند خواسته‌های مدرن دوران کودکی را برآورده کند، می‌دانست.

رشد از یک دفتر کوچک به یک محیط دفتر مرکزی بزرگ، کامل با انبارها و یک شبکه توزیع – Edx Education متعهد به یافتن محصولات با کیفیت بالا و متمایل به عمل برای بازار لوازم مدرسه است.