سفره قلمکار چیت ساز با افزایش جذب مشتری موجب ثروتمند شدن صاحب رستوران شد

در دنیای امروز استفاده از سفره قلمکار چیت ساز منطقی به نظر می رسد. محصولات کاغذی ارزان، آسان و سریع به نظر می رسند. و در حالی که این استراتژی ممکن است برای رستوران‌های فست فود کارساز باشد.

بسیاری از صاحبان و مدیران رستوران‌ها از مزایای عظیم تغییر به دستمال‌ ها و سفره‌های با کیفیت رستوران بی‌اطلاع هستند. در اینجا فقط چند دلیل وجود دارد که چرا سرمایه گذاری روی پارچه رومیزی ارزشش را دارد:

1. دستمال سفره ها و دستمال های با کیفیت رستوران، زیبایی غذاخوری بهتری ایجاد می کند. سفره ها و دستمال های واقعی نشانه یک رستوران خوب هستند و همیشه بوده اند.

اگر می‌خواهید رستوران خود را خاص‌تر جلوه دهید، رومیزی‌های باکیفیت راهی ساده برای بیان اینکه رستوران شما یک رستوران با کلاس است. ارتباط ضمنی ملحفه‌های رومیزی با غذاخوری‌های خوب باعث می‌شود مشتریان شما احساس کنند که از پول خود بیشترین بهره را می‌برند.

(و شاید آنها را متمایل به خرج کردن کمی بیشتر از آن کند). به علاوه، در Century Linen، می‌توانید از بین 17 گزینه رنگ سفره و دستمال سفره انتخاب کنید تا ظاهر مناسبی برای رستوران خود داشته باشید.

سفره

2. مشتریان سفره ها را با خدمات بهتر مرتبط می دانند. طبق یک مطالعه، 88 درصد از مصرف کنندگان سفره ها را با خدمات بهتر مرتبط دانستند. حتی اگر سفره‌ها و سرویس‌دهی لزوماً به هم مرتبط نیستند، تغییر به کتانی واقعی رستوران به مهمانان شما تصور بهتری از همه جنبه‌های رستوران شما می‌دهد.

3. سرویس کتانی رستوران برای محیط زیست بهتر از محصولات کاغذی یکبار مصرف است. آیا می دانستید که اگر هر آمریکایی به جای دستمال کاغذی از دستمال سفره کتان قابل استفاده مجدد استفاده کند، سالانه 60 میلیون درخت صرفه جویی می کنیم؟

محصولات یکبار مصرف برای محیط زیست وحشتناک هستند و کتانی های پارچه ای قابل استفاده مجدد یک جایگزین ارزشمند هستند. در حالی که محصولات کتانی برای شستن به آب و انرژی نیاز دارند.

هزینه زیست محیطی آن در مقایسه با صدها دستمال کاغذی که رستوران شما هر روز استفاده می کند و به ناچار پس از یک بار استفاده در محل دفن زباله تجزیه می شوند، حداقل است.

بعلاوه، با کار با یک سرویس کتانی آگاه به محیط زیست مانند Century Linen، می توانید تأثیر رستوران خود را بر محیط زیست کاهش دهید.