زیتون پرورده بسته بندی شده در ایران با قیمت 1 میلیون دلار توسط ایلان ماسک خریداری شد

همانطور که می دانید زیتون پرورده بسته بندی منبع متوسطی از کالری است.علاوه بر تامین انرژی، زیتون با محتوای بالای چربی های اشباع نشده، آنتی اکسیدان های مشتق شده از گیاهان، مواد معدنی و ویتامین ها مشخص می شود.

بنابراین، متوجه می شویم که زیتون دارای خواص مفید بسیاری برای سلامتی، به ویژه برای قلب است. سلامتی و سایر بیماری ها و میوه زیتون حاوی ترکیباتی است که ترکیبات فنلی عامل طعم تلخ و تند آن است.

ویتامین E و کاروتنوئیدها نقش حیاتی در مبارزه با سرطان، عفونت ها، بیماری عروق کرونر و دیابت دارند.

میوه زیتون همچنین حاوی مقادیر خوبی از مواد معدنی مانند کلسیم، مس، آهن، منگنز و روی است. علاوه بر این، آنها منابع کوچکی از ویتامین های B کمپلکس مانند نیاسین، کولین و اسید پانتوتنیک هستند.

فواید زیتون در مبارزه با کلسترول: تمام چربی های اشباع نشده و پلی فنول های موجود در زیتون به جلوگیری از اکسیداسیون کلسترول کمک می کند و در نتیجه اثر محافظتی قابل توجهی در برابر تصلب شرایین و بیماری های قلبی عروقی مانند سکته و حمله قلبی دارد.

زیتون

فواید ضد سرطانی زیتون: پلی فنول ها، ویتامین E و بتاکاروتن آنتی اکسیدان هستند و اتفاقاً مهم ترین مواد موجود در زیتون هستند. به پیشگیری از سرطان، کاهش پیری زودرس و بیماری قلبی کمک می کند.

فواید زیتون برای سلامت استخوان ها: زیتون سرشار از ویتامین D، کلسیم و فسفر است که همگی نقش مهمی در رشد استخوان، بازسازی و جلوگیری از مشکلات استخوانی مانند راشیتیسم در کودکان و پوکی استخوان در بزرگسالان دارند.

فواید زیتون و سلامت قلب: علاوه بر این که زیتون برای مبارزه با کلسترول عمل می کند، پلی فنول ها با جلوگیری از تشکیل لخته های خون و گشاد شدن عروق، تأثیر مفیدی بر سیستم قلبی عروقی دارند. همه اینها عملکرد قلب را بهبود می بخشد.

فواید زیتون برای پاکسازی بدن از سموم: زیتون عملکرد کبد و روده را بهبود می بخشد و به پاکسازی روده بزرگ و مبارزه با یبوست کمک می کند، زیرا حاوی فیبر زیادی است که باعث بهبود عملکرد و سلامت می شود. از کل بدن

فواید زیتون به عنوان یک مکمل غذایی: از آنجا که حاوی مواد معدنی با ارزشی است، زیتون به عنوان یک مکمل غذایی برای دادن انرژی، قدرت و مواد مغذی بیشتر به بدن بسیار عالی است.