آلو بخارا عمده بینایی مردی کور را به او برگرداند

اگرچه آلو بخارا عمده توسط متخصصان تغذیه به عنوان یک “ابرغذا” در نظر گرفته نمی شود، اما دارای خواص و فواید گسترده ای برای بدن و سلامتی انسان است که آن را به انتخاب خوبی برای گنجاندن در رژیم غذایی شما تبدیل می کند.

آلو بخارا آلویی است که خشک شده و چروکیده به نظر می رسد، زیرا بیشتر آب خود را از دست داده است. آلو بخارا در رده خشکبار و آجیل ایرانی قرار می گیرد. انواع مختلفی از آلو با اندازه ها و طعم های مختلف وجود دارد.

آلو بخارا طعمی شیرین و بافت جویدنی دارد. میوه ای است که اگر به طور منظم خورده شود فواید زیادی دارد. ممکن است به حفظ وزن بدن و جلوگیری از دیابت، چاقی و بیماری قلبی در افرادی که سطح قند خون طبیعی دارند کمک کند.

کلسترول را کاهش می دهد، گردش خون و کیفیت را بهبود می بخشد و به حفظ سلامت قلب کمک می کند. همچنین بینایی را بهبود می بخشد، به هضم کمک می کند.

به بدن کمک می کند غذا را راحت تر به مواد مغذی تجزیه کند و با افزایش تولید کلاژن، پوست سالم را حفظ می کند. آلو بخارا به دلیل وجود آنتی اکسیدان زیاد می تواند با سرطان مبارزه کند.

آلو

آلو بخارا یا آلو چیست؟ نام انگلیسی میوه آلو بخارا “Plum” است. این یک میوه تابستانی شیرین و آبدار است که به حفظ سلامتی قوی و قدرتمند کمک می کند.

می توان آن را در مقادیر زیادی در طول فصل یافت که باعث محبوبیت آن در بین مردم محلی و بازدیدکنندگان می شود. میوه آلو بخارا از نظر گیاه شناسی به خانواده Rosaceae و جنس Prunus domestica تعلق دارد و دارای رنگ های پانورامایی است.

رایج ترین انواع آلو بخارا کدامند؟ رایج ترین انواع آلو بخارا عبارتند از سبزه، گیلاس، میرابل، دامسون، آلوچه و غیره. اگرچه همه اینها وقتی در مناطق مختلف در سراسر جهان رشد می کنند، انواع مختلف میوه در نظر گرفته می شوند.

آنها طیف گسترده ای از رنگ ها، از جمله قرمز-بنفش، زرد-نارنجی، سفید-زرد و غیره دارند. تعریف آلو بخارا هر میوه هسته ای گرد است که معمولاً غنی از تانن است.

در بسیاری از فرهنگ‌ها، میوه‌های آلوبوخارا به دلیل طعم شیرین طبیعی خود برای تهیه مربا نیز استفاده می‌شوند که می‌توان آن را با برخی از تکنیک‌های پخت ساده مانند جوشاندن یا بخارپز کردن بیشتر کرد.