کشمش سبز خلیل اباد چاقی مزمن مردی را درمان کرد

چگونه می توان کشمش سبز خلیل اباد، مویز و مویز را تشخیص داد؟ دانستن تفاوت های این سه نوع کشمش کمی گیج کننده است زیرا در سراسر جهان نام های متفاوتی دارند.

به عنوان مثال، آمریکایی ها از اصطلاح کشمش برای اشاره به کشمش و کشمش استفاده می کنند. البته گاهی سلطانه را «کشمش سبز» می نامند.

کشمش سبز از نوع انگور سبز ترکی به همین نام تهیه می شد. اما امروزه از انگور تامپسون بدون هسته برای تهیه این نوع کشمش استفاده می شود. کشمش سبز به رنگ قرمز تا قهوه ای تیره است و به دلیل داشتن قند زیاد طعم بسیار شیرینی دارد.

امروزه در استرالیا و بریتانیا، کشمش قهوه ای روشن یا کهربایی را سلطانی می نامند. اما در آمریکا به کشمش معمولی معروف است. کشمش سلطانی تیره معمولاً در شیرینی پزی و شیرینی پزی استفاده می شود.

در برخی از کشورها کشمش و سلطانه را از انگورهای مختلف و با روش‌های فرآوری متفاوت تهیه می‌کنند. خوب است بدانید آنچه در اکثر کشورها به کشمش معروف است از خشک کردن انگور در مدت زمان حدودا 3 هفته به دست می آید و رنگ قهوه ای تیره دارد.

کشمش

کشمش رنگ تیره، طعم شیرین و بافت نرم دارد. از نظر حجم، کشمش معمولا بزرگتر از کشمش و مویز است. سلطانه از کشمش شیرین‌تر است و روشن‌ترین رنگ را در بین این سه نوع دارد. مویز نسبت به کشمش و کشمش رنگ تیره‌تر و اندازه کوچک‌تری دارد.

کشمش را می توان به مدت نامحدود در کیسه های خلاء یا ظروف در بسته و دور از نور خورشید، گرما و رطوبت نگهداری کرد. لازم به ذکر است که قندهای طبیعی موجود در کشمش ممکن است به مرور زمان به صورت رسوبات کریستالی روی سطح ظاهر شوند.

در این صورت بهتر است قبل از خوردن آن را در آب گرم خیس کنید. نگهداری کشمش در یخچال می تواند از کریستالی شدن شکر جلوگیری کند. کشمش ها پس از خروج از فریزر به سرعت در دمای اتاق به حالت اولیه و تازه خود باز می گردند.

با توجه به موارد ذکر شده، اگر به خوردن کشمش علاقه دارید و از فواید فراوان آن بهره مند هستید، می توانید از محصولات کشمشی تهیه شده از انگور مرغوب و بدون قند افزوده در برنامه غذایی روزانه خود استفاده کنید.