کاشی سرامیک کف حیاط دیسک کمر شما را درمان می کند

آیا می دانید چه کاشی هایی برای استفاده در کاشی سرامیک کف حیاط و فضای باز مناسب هستند؟ ظروف چینی، کاشی‌های چینی نسبت به کاشی‌های سرامیکی بسیار مقاوم‌تر و بادوام‌تر هستند، اما همچنان باید کاشی مناسب را برای استفاده در فضای باز تهیه کنید.

کاشی ترجیحا با مقاومت لغزش بالا برای ایمن کردن آن‌ها در هر شرایط جوی. چینی شیشه‌ای شده بهترین است زیرا در برابر یخ زدگی، کپک و لکه‌ها غیرقابل نفوذ است و آن را سال به سال سرمایه‌گذاری عالی می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زیرلایه های صحیح کاشی های فضای باز، می توانید مقاله مفید ما در مورد نصب کاشی های فضای باز را مطالعه کنید. همچنین می توانید با راهنمای کیفیت ما کمی بیشتر در مورد خود چینی مطالعه کنید.

اگرچه بیشتر سنگ های طبیعی بادوام هستند و بنابراین از نظر فنی برای فضای باز مناسب هستند، تنها چند نوع سنگ وجود دارد که ما برای استفاده در فضای باز توصیه می کنیم.

کاشی

گرانیت و تراورتن بهترین ها برای استفاده در فضای باز هستند، با این حال آنها به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارند تا پایان خود را حفظ کنند و ما سنگ های بافت دارتری را برای ایمن تر کردن آنها در ماه های مرطوب و سردتر توصیه می کنیم.

چه کاشی هایی برای استفاده در فضای باز مناسب نیستند؟ سنگ طبیعی – سنگ مرمر، بیشتر سنگ‌های طبیعی زمانی که خیس می‌شوند، لغزنده می‌شوند و بنابراین برای استفاده در فضای باز توصیه نمی‌شوند، اما سنگ مرمر یکی از مواردی است که نباید فراموش شود.

زیرا خیس شدن باعث تغییر رنگ سنگ مرمر با لکه‌های زرد می‌شود. این نوع مواد شرایط خشک و گرم را ترجیح می دهند. برای ایجاد ظاهری از سنگ مرمر که همچنان جدید به نظر می رسد، روی یک ماکت چینی مانند Spaces Laneve یا Everscape Marbex سرمایه گذاری کنید .

سرامیک: کاشی های سرامیکی به سادگی در برابر یخ زدگی نیستند و بنابراین اگر در بیرون گذاشته شوند در هوای سرد می ترکند یا می ترکند. در طول فرآیند تولید، رطوبت زیادی در کاشی باقی می‌ماند، به این معنی که چگالی آن بسیار کمتر از چگالی پرسلن است و در هنگام یخ زدن، فضایی برای گسترش رطوبت باقی می‌ماند.