چای طبیعت بهترین نوشیدنی برای طبیعت گردی های آخر هفته

چای سیاه محبوب ترین نوع چای در جهان است و روز به روز افراد بیشتری نمی توانند در برابر طعم کامل و شدید آن مقاومت کنند.

تولید آن عمدتا در هند انجام می شود و برخلاف چای سبز، حاوی مقدار بیشتری از تئین است: در واقع، نوشیدن این نوشیدنی در طول روز به عنوان جایگزین قهوه توصیه می شود.

اگر برخی از افراد دوست دارند چای طبیعت را بدون هیچ نوع مواد افزودنی بنوشند، برخی دیگر ترکیب معروف با شیر یا لیمو را ترجیح می دهند.

خواص و فواید چای سیاه.

خواص چای سیاه بسیار زیاد است، به طوری که تعداد مصرف کنندگان آن همچنان در حال افزایش است و آن را یک داروی اصیل برای سلامتی بدن می دانند.

چای

بیشتر و بیشتر می شنویم که چای سیاه به کاهش وزن کمک می کند: طبق برخی مطالعات علمی، مصرف منظم این نوشیدنی در واقع می تواند توزیع چربی بدن را بهبود بخشد و در نتیجه تأثیرات مثبتی بر وزن بدن به طور کلی دارد.

کسانی که تصمیم به رژیم گرفتن یا بهبود رژیم غذایی خود دارند، می توانند برای کاهش وزن و احساس تندرستی، نوشیدن چای سیاه را شروع کنند.

در میان فواید چای سیاه، توانایی آن در بهبود عملکردهای شناختی نیز برجسته است: کافئین موجود، اگرچه مطمئناً در مقادیر کمتری نسبت به قهوه است، به عملکرد فعالیت های شناختی و مغزی کمک می کند و همچنین بر خلق و خو و سطح توجه تأثیر می گذارد.

علاوه بر این، فلاونوئیدها، نوع خاصی از آنتی اکسیدان موجود در آن، ممکن است با تسهیل جریان خون به مغز به بهبود عملکرد مغز کمک کنند.

در نهایت، حتی اگر بسیاری آن را ندانند، چای سیاه برای مو یک نوشداروی واقعی است زیرا دارای مولکول مهمی برای مهار DHT یا دی هیدروتستوسترون، هورمون مسئول ریزش مو است.