پودر لباسشویی فینیش شما را از شستن هر روز لباس بی نیاز می کند

آیا پپودر لباسشویی فینیش ماشین لباسشویی شما را خراب می کند؟ از بین شویندهها کدام را انتخاب کنیم؟

امروزه همه ما در خانه ماشین لباسشویی داریم و در نتیجه برای شستن لباس باید از مواد شوینده مناسب استفاده کنیم. با این حال، بسیاری از برندهای مختلف در بازار و بالاتر از همه، در فرمت های مختلف وجود دارد که به طور کلی به سه دسته مختلف، یعنی پودر، مایع و کپسول تقسیم می شوند.

اما آیا این واقعیت دارد که پودر شوینده ماشین لباسشویی را خراب می کند؟ کجا باید پرداخت شود؟ و در بین تمام موارد موجود در بازار کدام یک را بهترین انتخاب کنید؟ بیایید با هم در این مقاله بدانیم.

آیا پودر شوینده می تواند ماشین لباسشویی شما را خراب کند؟ اگرچه بسیاری از مردم معتقدند، اما در حقیقت اینکه پودر شوینده می تواند ماشین لباسشویی را خراب کند حقیقت ندارد، اما تنها عیب آن این است که بارها در پایان شستشو می تواند بقایای میکروگرانول روی لباس های تیره رنگ باقی بماند.

پودر

متأسفانه این اتفاق می افتد زیرا این نوع مواد شوینده، حتی بیشتر از آن زمانی که از دوز بیش از حد استفاده می شود، هرگز به اندازه کافی حل نمی شود و در نتیجه هاله سفید روی پارچه باقی می ماند که دیدن آن از نظر زیبایی شناسی خوشایند نیست.

علاوه بر این، بسیار مهم است که همیشه سعی کنید دستورالعمل‌های شستشو را که همیشه روی بسته‌بندی مواد شوینده درج شده است، به درستی دنبال کنید تا از دمای بسیار پایین جلوگیری شود که پودر به مرور زمان از حل شدن و رسوب ذرات باقی مانده در لوله‌ها جلوگیری کند.

برای غلبه بر این مشکل خوشبختانه یک ضد رسوب وجود دارد که در هر بار حمله به ماشین لباسشویی می توان از آن استفاده کرد.

هر ماشین لباسشویی مجهز به کشوی مخصوصی است که داخل آن محفظه های کوچکی وجود دارد که پودر و یا مایع شوینده مایع باید در سمت راست یا قسمت مرکزی ریخته شود، در حالی که نرم کننده پارچه باید در سمت چپ قرار گیرد.

در میان چیزهای دیگر، برای اینکه بتوانید یک شستشوی لباسشویی واقعاً بهینه به دست آورید، توصیه می شود قوانین کوچک و ساده ای را نیز دنبال کنید.

مانند: ماشین لباسشویی را همیشه در بار کامل قرار دهید، از مواد شوینده بیشتر از حد لازم استفاده نکنید، در صورت امکان، کمترین دما را تنظیم کنید، بنابراین در مواردی که لباس ها خیلی کثیف یا لکه دار نیستند.