پسته ممتاز رفسنجان در منوی غذایی رونالدو قرار گرفت

ایرانیان پسته ممتاز رفسنجان را به دلیل طعم شدید و محبوبیت فرهنگی آن «طلای سبز» می نامند. تولیدکنندگان پسته ایرانی طیف گسترده ای از پسته های درجه یک را ارائه می کنند که برای اطمینان از بالاترین کیفیت دست چین می شوند.

انواع پسته در ایران به این شرح می باشد. پسته بلند ایرانی (اربری، بادامی): پسته بلند ایرانی بسیار محبوب است و هر سال که می گذرد محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

این پسته بلند در انواع مختلف موجود است و متوجه خواهید شد که پوسته آن نیز نسبت به انواع دیگر پوسته سبک تری دارد.: پسته بلند ایران در اواخر شهریورماه برداشت می شود و به نظر می رسد محصول بسیار قوی باشد.

هر ساله، پسته کاران با تنوع پسته بلند موفقیت های بیشتری پیدا می کنند. اگرچه این پسته به بزرگی نسخه جامبو نیست، اما همچنان به شما امکان میوه ای با اندازه مناسب را می دهد.

پسته

مغز پسته: پسته مغزی تکه هایی از پسته بسته است. اینها معمولاً از نظر اندازه کوچک هستند و گاهی اوقات نیز از هم جدا می شوند. این نوع پسته ها برای پخت و پز عالی هستند و می توانید به دلخواه آن ها را مزه دار کرده و سپس تفت دهید یا بپزید.

همچنین گاهی اوقات قیمت مغز پسته کمی کمتر از پسته جامبو است زیرا شما فقط در مورد قطعات آن صحبت می کنید.

پسته با پوست سبز: پسته با پوست سبز را گاهی پسته خام پوسته دار می نامند. اینها از نظر فنی یکسان هستند و به نظر می رسد که پسته کامل را بدون پوسته در جای خود تهیه می کنید.

خوردن پسته با پوست سبز بسیار راحت تر است، زیرا نیازی نیست پوسته آن را بردارید و برای میان وعده خود کار کنید. این پسته ها آماده خوردن هستند و در صورت تمایل می توانید به سرعت آنها را مزه دار کرده یا تفت دهید.

برخی افراد از خوردن پسته لذت می برند زمانی که باید آن را از پوسته خارج کنند. به تجربه افزوده می شود و گاهی طعم و تازگی پسته را نیز بهتر می کند.

این موضوع به مرور زمان به یک موضوع ترجیحی شخصی تبدیل می شود که چگونه از خوردن پسته بیشترین لذت را می برید.