نوعی شلنگ جارو برقی که فقط سکه ی طلا جذب می کند

ضمیمه‌هایی وجود دارد که می‌توانید با مسواک زدن و مکش کردن تمام خزهای شل، به مراقبت از سگ خود کمک کنید، اما به یاد داشته باشید که هرگز کاری را انجام ندهید که حیوان خانگی شما را ناراحت کند.

مطالعه ای توسط دانشگاه ایالتی اوهایو نشان می دهد که استفاده از شلنگ جارو برقی مکرر باعث از بین رفتن 96 درصد کک ها (بالغ و لارو) در خانه می شود.

جاروبرقی همچنین یک راه عالی برای حذف کنه های گرد و غبار و سلول های پوست انسان است که از تشک ها تغذیه می کنند.

شیلنگ جاروبرقی و ابزار شکاف نیز راهی عالی برای دستیابی و گرفتن عنکبوت ها یا پشه هایی هستند که در گوشه های سقف جمع می شوند.

پس از از بین رفتن حشرات، یک پارچه سفید تمیز را با یک کش لاستیکی به تار عنکبوت و گرد و غبار به ابزار متصل کنید.

شلنگ

فراتر از از بین بردن گرد و غبار، خرده ها و کثیفی، جاروبرقی شما و یک جعبه جوش شیرین می تواند برای از بین بردن بوها و درخشان کردن پارچه ها معجزه کند.

به سادگی جوش شیرین را روی اثاثه یا لوازم داخلی بپاشید، بالش ها و فرش ها را بیندازید.

آن را با یک اسفنج مرطوب یا یک دستشویی به آرامی کار کنید.

اجازه دهید جوش شیرین حداقل یک ساعت روی سطوح بماند و سپس با جاروبرقی تمیز کنید.

از اینکه پارچه‌ها چقدر روشن‌تر به نظر می‌رسند شگفت‌زده خواهید شد، زیرا ماهیت ساینده جزئی جوش شیرین به شل شدن خاک کمک می‌کند و خلاء آن را از بین می‌برد.

استفاده از جاروبرقی یک راه عالی برای از بین بردن پرزهای اضافی، که علت اصلی آتش سوزی خانه است، از سیستم دریچه خشک کن و خود خشک کن است.

2 همیشه ابتدا خشک کن را از برق بکشید و اگر خط گاز دارید آن را خاموش کنید و سپس از ابزار شکاف برای دسترسی به قسمت هواکش و زیر دستگاه استفاده کنید.

اگر دستی دارید، محفظه بیرونی در پشت خشک کن را باز کنید و پرزهای به دام افتاده را با جاروبرقی پاک کنید.