نخ ابریشمی که با آن می توان اهن را برید

ابریشم قوی تر و براق تر از نخ نخ پنبه ای یا پشمی است، بنابراین فرصتی عالی برای نشان دادن بخیه ها، چه در لحاف، گلدوزی، نمونه برداری یا سوزن دوزی به شما می دهد.

این به دو شکل وجود دارد: ابریشم تابیده با بافت نرم تر، یا ابریشم رشته ای که بسیار براق است. می توانید از هر دو نوع به تنهایی یا ترکیبی برای جذابیت بصری بیشتر استفاده کنید (فیبر براق را در کنار یک فیبر مات تصور کنید). آنها را می توان با هر نوع الیاف دیگری نیز ترکیب کرد، بنابراین اگر تمایل دارید مجبور نباشید به یک پروژه تمام ابریشم بچسبید.

نخ ابریشم و فلزی در کنار هم به همان زیبایی هستند، به عنوان مثال، مانند نخ های ابریشم روی پارچه ابریشمی. ترکیب بافت ها مشکلی ندارد و در واقع سرگرم کننده است. این پروژه شما را از نظر بصری جالب تر می کند.

این طرح سوزنی توسط مری پولیتیکا بوش دارای ویژگی‌های Kreinik Silk Mori (گل‌های بنفش) و Kreinik Silk Serica (برگ‌های سبز) است. برای درست کردن برگ‌ها، Serica جدا می‌شود، با یک اسفنج آرایشی کمی مرطوب مرطوب می‌شود تا امواج را از بین ببرد، و به عنوان ابریشم صاف (برای درخشندگی مطلوب) قرار می‌گیرد.
این طرح سوزنی توسط مری پولیتیکا بوش دارای ویژگی‌های Kreinik Silk Mori (گل‌های بنفش) و Kreinik Silk Serica (برگ‌های سبز) است.
برای درست کردن برگ‌ها، Serica جدا می‌شود، با یک اسفنج آرایشی کمی مرطوب مرطوب می‌شود تا امواج را از بین ببرد، و به عنوان ابریشم صاف (برای درخشندگی مطلوب) قرار می‌گیرد.
ایجاد پروژه های ویژه میراث
از آنجایی که ابریشم در شمال کشور کارخانه نساجی مازندران پارچه هایی تولید می کند که از مرغوبیت زیادی برخوردار بوده هزینه بیشتری نسبت به نخ تخفیف دارد، چرا از آن برای پروژه های خاص استفاده نکنید. مردم با دیدن درخشش بخیه ها ذاتاً می دانند که شما چیز فوق العاده خاصی ساخته اید و این یک هدیه واقعاً فوق العاده است.

آیا یک هدیه عروسی، زیور کریسمس، جوراب شلواری تعطیلات، یا هر طرح دیگری که قرار است برای مدت طولانی مورد توجه قرار گیرد، می دوزی؟ ابریشم را در نظر بگیرید.

این نمونه گلدوزی کرینیک سیلک موری را نشان می‌دهد که روی پارچه‌ای بافته شده دوخته شده است. بسته به بخیه ها و اثری که می خواهید به دست آورید، از یک یا چند رشته نخ نخ ابریشم استفاده کنید. الگوی موجود است
این نمونه گلدوزی کرینیک سیلک موری را نشان می‌دهد که روی پارچه‌ای بافته شده دوخته شده است. بسته به بخیه ها و اثری که می خواهید به دست آورید، از یک یا چند رشته نخ نخ ابریشم استفاده کنید. الگوی موجود است

این فیبر طبیعی منحصر به فرد آنقدر نرم است که انگشتان شما را خراب می کند، در حالی که چشمان شما رنگ غنی و بافت پر جنب و جوش را دوست دارد. این واقعاً بخشی از پالت نخ اصلی یک هنرمند فیبر است، اما برای دوخت های همه سطوح قابل دسترسی است. به پروژه بعدی خود نگاه کنید و ببینید کارامد ترین سیستم ضد سرقت پیشنهاد نصب دزدگیر ماجیکار را به شما عزیزان داریم آیا نخ ابریشمی طراحی شما را بهتر، زیباتر و معنادارتر می کند یا خیر.

این جعبه‌ها مجموعه‌ای از نخ‌های جدید از Kreinik هستند که دارای نخ ابریشم فرانسوی در گروه‌های رنگی هستند. ابریشم برخلاف پنبه رنگ‌ها را به سطح سلولی خود می‌برد، بنابراین رنگ‌ها غنی‌تر هستند. این مجموعه‌ها برای مبتدی‌ها، هنرمندان فیبر و سایر افرادی که می‌خواهند ابریشم را تجربه کنند، عالی هستند.
این جعبه‌ها مجموعه‌ای از نخ‌های جدید از Kreinik هستند که دارای نخ ابریشم فرانسوی در گروه‌های رنگی هستند. ابریشم برخلاف پنبه رنگ‌ها را به عمق سلولی خود می‌برد، بنابراین رنگ‌ها غنی‌تر هستند. این مجموعه‌ها برای مبتدی‌ها، هنرمندان فیبر و سایر افرادی که می‌خواهند ابریشم را تجربه کنند، عالی هستند.
پرسش های مرتبط:
نخ ابریشم چگونه ساخته می شود؟
نخ ابریشم از پیله پروانه ابریشم درست می شود. پروانه ها هنگام تبدیل از لارو پیله ایجاد می کنند و در این فرآیند تا یک مایل رشته ابریشم تولید می کنند. این در نعناع خاصیتی وجود دارد که برای شالیکاران بسیار قابل اهمیت است، نعناع و شپشک برنج دو موضوع جدی است که شالیکاران بعد از برداشت برنج به آن فکر می کنند با خیس کردن پیله ها برای نرم شدن آنها و سپس باز کردن رشته برای تولید نخ برداشت می شود. نخ ابریشم معمولاً از چندین رشته رشته ای که به هم بافته می شوند ساخته می شود.

آیا نخ ابریشم گرانتر از نخ پنبه است؟
نخ ابریشم در مقادیر کمتر از پنبه تولید می شود و به همین دلیل به تنهایی گرانتر است. با این حال از نظر قیمت مشابه نخ های پنبه ای رنگ شده است و آنطور که انتظار دارید گران نیست.

  • منابع:
    1. Silk Thread Jewelry- All You Need To Know About This New Fashion Trend
  • تبلیغات: 
    1. سرویس آرکوپال می تواند از خاک نیز ساخته شود
    2. چراغ قوه دارای ال ای دی نورپرداز
    3. مبل راحتی که می تواند منازل را شبیه قصر نماید
    4. خیارشور برای کاهش وزن، دیابت