مرکز پخش ظروف یکبار مصرف گیاهی عمده

ظروف یکبار مصرف گیاهی امروزه نقش زیادی در سبک زندگی مصرفی انسانها دارند. مردم در مسافرت ها، طبیعت گردی و برای مراسم های خود از ظروف یکبار مصرف استفاده می کنند که این وسایل را پس از مصرف دور بیاندازند و در مصرف آب نیز بدین گونه صرفه جویی می شود و از هزینه کردن های زیاد برای ظروف گران قیمت چینی و غیره جلوگیری می شود چرا که استفاده از آنها سختی هایی دارد. ظروف یکبار مصرف گیاهی عمده به طور معمول در بازارچه های لوازم یکبار مصرف به فروش می رسند.

مرکز پخش ظروف یکبار مصرف گیاهی عمده

فواید استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی

فواید استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی این ظروف دوستار محیط زیست هستند و در حفظ سلامت اکوسیستم گیاهی و حیوانی و انسانی نقش بسزایی دارد. از آنجاییکه در تولید این ظروف از مواد گیاهی استفاده شده است قابلیت تجزیه شدن در خاک را دارند و به طور معمول زمان تجزیه شدن آنها در طبیعت کوتاهتر از سایر مواد است چون این ظروف از مواد گیاهی طبیعی همچون ذرت، نشاسته و غیره ساخته می شوند بنابراین این ظروف ظرفیت بازگشت به طبیعت بالاتری دارند.

این ظروف نسبت به ظروف یکبار مصرف پلاستیکی ویژگی مثبت دیگری نیز دارند که بدین گونه است: این ظروف در اثر گرما یا مواد غذایی داخل آن وارد فعل و انفعالات شیمیایی نمی شوند و موجب بیماری های سخت همچون سرطان در انسان نمی شوند. این ظروف به مرور جایگزین ظروف یکبار مصرف پلاستیکی خواهند شد تا استانداردهای جهانی دنیای سبز را تضمین کنند و از آلودگی محیط زیست جلوگیری شود.

ظروف گیاهی در مقابل حرارت نیز مقاومت بسیار بالایی دارند. این ظروف در دمای معمولی تا مدت حتی یک سال نیز باید قابلیت نگهداری بدون فساد داشته باشند که این از ویژگی های مثبت ظروف گیاهی است و ظروف گیاهی با کیفیت بالا نباید در رطوبت و عوامل محیطی و در دماهای حدود 25 درجه تغییر شکل دهند. زیست سازگار بودن آن نیز بدین معنا نیست که آنها در یک محیط معمولی نیز تجزیه می شوند بلکه برای تجزیه باید آنها حتما باید زیر خاک باشند و شرایط محیطی تجزیه برای آنها فراهم شود تا تجزیه شوند.

پخش ظروف یکبار مصرف گیاهی به طور معمول در بازارچه های محصولات زیست سازگار و دوستار طبیعت انجام می شوند اما این محصولات نیز همانند هر محصول دیگری پایگاه های معرفی و ارائه اینترنتی نیز دارند که به صورت آنلاین محصولات خود را معرفی و به فروش می رسانند.

قیمت ظروف یکبار مصرف گیاهی در عمده فروشی ها

قیمت ظروف یکبار مصرف گیاهی در عمده فروشی ها قیمت ظروف گیاهی بستگی به درجه خلوص آنها دارد. خلوص این ظروف همان مفهوم های صنعتی را دارد که ظروف فلزی و پلاستیکی دارد. به طور معمول این ظروف از جنس PLA با همین علامت اختصاری ارائه می شوند که یکی از برترین و محبوب ترین بیوپلاستیک های جهانی است. بنابراین هر چه بیشتر مواد اولیه این ظروف از مواد ذکر شده باشد درجه خلوص بالاتری دارد و زیست سازگارتر است و قیمت آن نیز از نمونه های مشابه ولی ناخالص تر بالاتر است.