مرکز فروش لیوان یکبارمصرف گیاهی

مرکز فروش لیوان یکبارمصرف گیاهی در کشور وجود دارد معمولا مراکز فروش لوازم تولد ، مراکز فروش پلاسکو و حتی بعضی از سوپر مارکت ها نیز لیوان یکبار مصرف گیاهی نیز برای فروش دارند.

لیوان های یکبار مصرف گیاهی به این دلیل ساخته شده اند که به طبیعت کمک کنند؛ کمک آنها به این گونه است که نبست به سایر ظروف یکبار مصرف جهت تجزیه شدن در طبیعت نیاز به زمان کمتری دارند و عموما رنگ لیوان گیاهی یکبار مصرف به رنگ شیری میباشد.

مرکز فروش لیوان یکبارمصرف گیاهی

انواع لیوان یکبارمصرف گیاهی در سایزهای مختلف

انواع لیوان یکبارمصرف گیاهی در سایزهای مختلف از انواع لیوان یکبار مصرف گیاهی در سایزهای مختلف می توان به تولید 5 نوع لیوان کاغذی که شامل لیوان های کاغذی 2 ، 6 ، 7 ، 16 و 22 انسی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که کوچکترین لیوان یکبار مصرف که مورد استفاده عموم است لیوان 70 سی سی میباشد که به آن لیوان 3 انسی هم میگویند؛ لیوان بعدی که بیشترین میزان محبوبیت و بیشترین میزان فروش را دارد لیوان 225 سی سی است که شناخته شده ترین نوع است.

سایز لیوان بعدی که بیشتر در کافه ها و رستوران ها و فست فودی ها استفاده میشود و برای مصرف انواع نوشیدنی به کار میرود،360 سی سی است.

بزرگ ترین سایز لیوان کاغذی که از دسته لیوان ها خارج شده و برای خوردنی هایی مثل پاپ کورن و سطل قرار میگیرد سایز 560 و 640 سی سی است که معمولا در دسترس عموم نیست و در لوازم پلاسکو و سینما ها یافت میشود و به طور معمول کم فروش ترین نوع آن است چون مصرف زیادی نداشته و برای دسته ای خاص است.

لیوان های گیاهی یکبار مصرف از مواد اولیه تجزیه پذیر ساخته شده است. استفاده از این لیوان ها بیشتر در مسافرت ها و مهمانی ها میباشد و استفاده از آنها راحت تر است.

فروشنده لیوان یکبارمصرف گیاهی

فروشنده لیوان یکبارمصرف گیاهی از آنجایی که استفاده از ظروف یکبار مصرف غیر گیاهی آسیب های جدی و بسیار زیادی به طبیعت میزد ظروف و لیوان های یکبار مصرف گیاهی پا به میدان نهادند و جایگزین شدند با انکه قیمت بالاتری نسبت به ظروف غیر گیاهی مخصوصا پلاستیکی دارند ولی کیفیت بالاتری داشته و آسیب به شدت کمتری به طبیعت میزنند.

با دیدن مزایای بیشتر ظروف یکبار مصرف گیاهی نسبت به رقبا ، فروشنده لیوان یکبارمصرف ها پا به میدان نهادند و بازار تولید لیوان یکبارمصرف گیاهی را به دست گرفته و این صنعت رونق گرفته و روز به روز پیشرفت کرد.

بعد از رونق گرفتن بازار تولید فروش ظروف گیاهی یکبار مصرف و به خصوص لیوان فروشندگان و نمایندگی های زیادی برای این محصول پیدا شد و این محصول در تمامی شهر ها و استان های ایران موجود و قابل خرید و فروش و در دسترس عموم است.