قیمت روز ظروف یکبار مصرف گیاهی عمده

ظروف یکبار مصرف گیاهی عمده، در شکل ها و اندازه های متفاوتی تولید و عرضه می شوند.

برای تهیه ی این ظروف با قیمت های مناسب و با جنس و کیفیت مرغوب، بهتر است از مراکز معتبر تولیدکننده ی این محصولات، آن ها را تهیه کرد.

خرید ظروف یکبار مصرف، هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی امکان پذیر است و قیمت های مناسبی هم دارد.

قیمت روز ظروف یکبار مصرف گیاهی عمده

استفاده از ظروف گیاهی و حمایت از محیط زیست

استفاده از ظروف گیاهی و حمایت از محیط زیست ظرف های یکبار مصرف در اندازه ها و طرح های مختلف به صورت لیوان، بشقاب، کاسه، ظرف های درب دار و… تولید و عرضه می شوند.

این ظروف برای نذری ها و در رستوران ها و فست فود ها و در مراسمات مختلف به دلیل ویژگی هایی که دارند ، مورد استفاده قرار می گیرند

این محصولات، از مواد ارگانیک سیب زمینی، گندم، موم عسل، روغن گیاهی و نشاسته، سلولز و فیبر های گیاهی تهیه شده اند و در طبیعت، تجزیه می شوند و آسیبی وارد طبیعت نمی کنند.

ظرف های یکبار مصرف گیاهی، استحکام بالایی در برابر سرما و گرما دارند و با ریختن غذا های داغ داخل این ظروف، اثرات مخربی روی غذا ایجاد نمی کنند و به سلامتی آسیبی نمی رسانند.

در فرآیند تولید این ظروف از انرژی کمتری استفاده می شود، برای سلامتی بی خطر می باشند و انعطاف پذیری زیادی دارند.

برای گرم کردن غذا در مایکروویو قابل استفاده هستند و به مواد نفتی وابسته نیستند و در صنایع مختلف غذایی، کشاورزی، پزشکی، بسته بندی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

در هنگام خرید این محصولات باید به نکاتی دقت کرد.

وقتی ظرف را در مقابل نور قرار دهیم رگه رگه نباشد و سطح صاف و حالت یک نواختی داشته باشد، تیرگی و لکه ای نداشته باشد.

ظرف های یکبار مصرف گیاهی اگر در طبیعت رها شوند در کمتر از ۶ ماه به طبیعت بر می گردند و یا خوراک دام و طیور می شوند.

خرید مستقیم ظروف یکبار مصرف گیاهی عمده

خرید مستقیم ظروف یکبار مصرف گیاهی عمده به دلیل ویژگی های متفاوت این محصولات، مشتریان و متقاضیان زیادی برای تهیه ظروف یکبار مصرف گیاهی، به فروشگاه ها مراجعه می کنند.

فروش ویژه ظروف یکبار مصرف، به صورت مستقیم از تولید کنندگان این محصولات، به صورت عمده، توزیع می گردد.

خریداران این محصولات می توانند با سفارش این ظروف به شکل اینترنتی و غیر حضوری، و با پرداخت هزینه های کمتر، این ظروف را جلوی درب منزل دریافت کنند و علاوه بر پرداخت هزینه کمتر در وقت و زمان خود هم صرفه جویی کنند.

ظرف یکبار مصرف گیاهی به دلیل اینکه داخل کشور تولید می شوند قیمت های مناسبی دارند.

هم چنین صادرات ظروف یکبار مصرف به کشور های مختلف ترکیه، چین، امارات، بلژیک و عراق صورت می گیرد و موجب ارز آوری و اشتغال زایی زیادی برای جوانان شده است.