فلفل دلمه ای پرورش یافته در باغچه ی خانه ای موجب ثروتمند شدن پسر روستایی شد

همانطور که می دانید فلفل دلمه ای پرورش سرشار از آنتی اکسیدان است که با سلامتی بهتر و محافظت در برابر بیماری هایی مانند بیماری قلبی و سرطان مرتبط است. به عنوان مثال، فلفل به ویژه سرشار از ویتامین های آنتی اکسیدانی از جمله ویتامین C، E و بتاکاروتن است.

آنها همچنین مقادیر فراوانی از پلی فنول ها را تامین می کنند، این ترکیبات گیاهی محافظ شامل لوتئین، کوئرستین و کپسانتین هستند، که دومی به ویژه سرشار از فلفل قرمز رسیده است.

به عنوان یک نیروگاه آنتی اکسیدانی نشان می دهد که فلفل دارای یک ظرفیت ضد التهابی قوی است و احتمالاً خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش می دهد. متأسفانه، تا به امروز مطالعات در مقیاس بزرگ که به طور خاص به مصرف فلفل دلمه ای در بروز بیماری های مزمن می پردازد، کماکان وجود ندارد.

لینگوین فلفل قرمز ممکن است از دست دادن حافظه مرتبط با افزایش سن را به تاخیر بیندازد. یافته‌های جالب از مطالعات حیوانی نشان می‌دهد که مصرف فلفل دلمه‌ای ممکن است در پیشگیری از کاهش حافظه در مبتلایان به آلزایمر مؤثر باشد.

به نظر می‌رسد ترکیبات موجود در فلفل‌های رسیده، آنزیمی را که پروتئین‌های آمیلوئیدی را آزاد می‌کند، مهار می‌کند. این پروتئین‌ها مسئول تجمع در اطراف رشته‌های عصبی هستند و در خطر ابتلا به آلزایمر نقش دارند.

فلفل

تحقیقات بعدی نشان می دهد که احتمالاً بسیاری از ترکیبات گیاهی موجود در فلفل از جمله فنل ها، کاروتنوئیدها و فلاونوئیدها ممکن است مسئول این یافته ها باشند.

ممکن است اثرات کاهش قند خون داشته باشد. مطالعات حیوانی نشان می دهد که فلفل دلمه ای به مدیریت قند خون کمک می کند. با این حال، اگرچه شواهد فزاینده ای از پلی فنول های موجود در گیاهانی مانند فلفل پشتیبانی می کند.

که تأثیر مفیدی بر قند خون دارند و به نظر می رسد به کاهش خطر ابتلا به دیابت کمک می کنند، مطالعات انسانی بیشتری مورد نیاز است. امید است که هر گونه تحقیقات آتی بینشی در مورد میزان مصرف موثر غذاهای غنی از پلی فنل ارائه دهد.

آیا فلفل دلمه ای برای همه بی خطر است؟ فلفل دلمه‌ای برای اکثر مردم یک خوراکی سالم است، اگرچه برخی از آنها اجتناب می‌کنند زیرا هضم فلفل‌ها دشوار است و ممکن است باعث سوزش سر دل شوند.

برخی دیگر، علائم آلرژیک را تجربه می کنند ، اگرچه این غیر معمول است، با واکنش متقابل برای افرادی که به گرده آلرژی دارند احتمال بیشتری دارد.