فروش کلی ظروف یکبار مصرف گیاهی آلومینیومی

ظروف یکبار مصرف گیاهی آلومینیومی از طبیعی ترین انواع ظروف یکبار مصرف در کشور است و از پرکاربرد ترین ظروف یکبار مصرف می باشد که مراکز توزیع معتبر مستقیما در بازار های کشور به فروش می رسانند.
فروش کلی ظروف یکبار مصرف توسط مراکز پخش از بهترین راهکارها به شمار می آید زیرا فروشندگان می توانند ظروف یکبار مصرف آلومینیومی گیاهی را با قیمت های مناسب تری به دست خریداران عمده برسانند.

فروش کلی ظروف یکبار مصرف گیاهی آلومینیومی

انواع ظروف یکبار مصرف پر مصرف در ایران

انواع ظروف یکبار مصرف پر مصرف در ایران امروزه به دلیل بهداشتی بودن و سهولت استفاده از انواع ظروف یکبار مصرف، تولید آن نیز افزایش پیدا کرده و از مصرف کنندگان زیادی در بین کترینگ ها و رستوران ها برخوردار است که در زیر به انواع پرمصرف این محصول در کشور می پردازیم:

  • ظروف آلومینیومی: این نوع ظروف به دلیل عدم تجزیه در غذا از باکیفیت ترین ظروف جهت نگه داری مواد غذایی می باشند و غذای درون خود را نیز برای مدت زمانی طولانی گرم نگه می دارند و شرایط حمل بسیار ساده تری دارند.
  • ظروف کاغذی: این نوع ظروف دارای ظاهری بسیار زیبا می باشد و از مواد اولیه گیاهی تولید می گردد. قیمت بسیار اقتصادی و مناسب این محصول نسبت به ظروف دیگر آن را به یکی از ظروف پرکاربرد تبدیل کرده است.
  • ظروف گیاهی: این نوع ظروف از مواد کاملا گیاهی و طبیعی ساخته می شوند و برای نگهداری انواع غذای گرم، ظروفی بسیار سالم هستند. این ظروف از قیمت های مناسب و به صرفه ای در کشور برخوردار است.

امروزه ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و فوم به دلیل نکات بهداشتی و مضراتی که به آنها نسبت داده می شود کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و ظروف یکبار مصرف ذکر شده در بالا، به مراتب موارد استفاده بیشتری دارند.

صادرات ظروف یکبار مصرف گیاهی آلومینیومی

صادرات ظروف یکبار مصرف گیاهی آلومینیومی ظروف یکبار مصرف گیاهی آلومینیومی به دلیل داشتن کیفیتی بهداشتی و استاندارد از بازار صادرات بسیار خوبی برخوردار است و حجم گسترده ای از آن به کشور های همسایه و حوزه خلیج فارس صادر می شود.

مراکز بازرگانی همواره با فروش و صادرات بدون واسطه و کلی ظروف یکبار مصرف آلومینیومی گیاهی باعث می گردند خریداران خارجی در کشور های دیگر برای تهیه این محصول در حجم های بالا با مشکل مواجه نگردند.

صادرات این ظروف بدون نیاز به دلال های اضافی توسط مراکز صادراتی و بازرگانی موجب جذب مشتریان خارجی شده و باعث می شود این محصول از نوع مرغوب تر و با قیمت هایی کمتر به دست خریداران برسد.

مجموعه ما در زمینه توزیع و صادرات ظروف یکبار مصرف گیاهی آلومینیومی فعال می باشد و این محصول را از راه های مرسوم و از برند های جهانی در بازار های سراسر ایران و کشور های دیگر عرضه می کند.