فروش ویژه لیوان یکبار مصرف 500 عددی ارزان

یکی از محصولاتی که در تمامی مجالس ومهمانی ها مورد استفاده زیاد قرار میگیرد لیوان یکبار مصرف 500 عددی میباشد. این لیوان ها بسیار ارزان بوده و نیاز ما را برطرف میکند .لیوان یکبار مصرف بسیار سبک بوده و در همه جا به راحتی یافت میشودو پس از مصرف دوباره بازیافت شده و به بازار باز میگردند.در نتیجه نیاز به شستشو ندارندفروش ویژه لیوان یکبار مصرف 500 عددی ارزان

ویژگی لیوان یکبار مصرف پلاستیکی 500 عددی

ویژگی لیوان یکبار مصرف پلاستیکی 500 عددی این لیوان ها شفاف هستن و علاوه بر آب برای نوشیدنی های دیگر هم مورد استفاده قرار میگیرند ودرساخت این لیوان ها از پلی پروپیلن استفاده میشود که باعث شده خیلی ارزانتر باشند تا در تمام موارد و مجالس از نظر اقتصادی به صرفه باشد

پلاستیک مورد استفاده در این لیوان ها از سلولز های گیاهی تهیه شده است. بعضی از پلاستیک ها شفاف و بعضی ها مات هستند نوع سفت و نوع نرم آن هم موجود میباشند

البته مدام باید این مورد را در نظر داشت که مصرف مواد و چایی های داغ در این گونه لیوان ها مضراتی همچون سردرد، افسردگیو انواع سرطان ها را به دنبال دارد باید از خوردن مایعات داغ در این لیوان ها به شدت اجتناب کنید.البته در گونه های دیگری از لیوان های یکبار مصرف قابلیت خوردن نوشیدنی های داغ وجود دارد.

این لیوان ها قابلیت استفاده یکبار را دارند و بعد از آن نباید آنهارا همینطور در طبیعت رها کنیم با جمع آوری آنها و برگشت دوباره آنها به چرخه تولید به اقتصاد خود و محیط اطرافمان کمک میکنیم.

لیوان یکبارمصرف پلاستیکی نیازی به شستشو ندارد و از این رو کار را برای خانم ها راحت تر کرده و کمتر از ماشین های شستشو ظروف استفاده شود با بکارگیری ظروف و لیوان های یکبارمصرف صنعت جدیدی در کشور در حال فعالیت میباشد که طرفداران زیادی هم پیدا کرده است و موجب اشتغالزایی زیادی شده است

قیمت جدید لیوان یکبار مصرف 500 عددی شفاف

قیمت جدید لیوان یکبار مصرف 500 عددی شفاف قیمت لیوان یکبارمصرف را کارخانه ها و شرکت های تولید کننده آن مشخص میکنند هر محصولی بسته به میزان هزینه ای که برای تولیدش صرف میشود برآورد می کنند.

برای اطلاع از قیمت و ویزگی های این لیوان ها میتوان به سایت های فروش لیوان های یکبار مصرف رجوع کرده و ضمن اطلاع از ویژگی های آنها سفارش خود را ثبت کرد.که در این صورت محصولات خریداری شده را میتوان راحت درب متزل تحویل گرفت.

خرید عمده این لیوان ها بر عهده عمده فروشان میباشد واگر بخواهیم به صورت چند عددی خرید کنیم باید به سوپر مارکت ها مراجعه کنیم.

این لیوان در بسته ۵۰۰ تایی را میتوان از مغازه های عمده فروش خوارو بار فروشی تهیه کرد.و همچنین در فروشگاه های سراسر کشور نیز یافت میشوند.