فروش عمده ظروف یکبار مصرف پذیرایی مخصوص ژله

فروش عمده ظروف یکبار مصرف پذیرایی مخصوص ژله و کیسه فریزر ریحانه، توسط عمده فروشی این محصولات با قیمت مقرون‌ به‌ صرفه وکیفیتی بالا انجام می‌گیرد. به همین دلیل بیشتر مشتریان از سرتاسر کشور برای خرید این نوع ظروف با طرح‌های گوناگون و رنگ بندی‌های متعدد به این فروشگاه مراجعه می‌نمایند. لازم به ذکر می‌باشد که ظروف یکبارمصرف پذیرایی مخصوص ژله، با استفاده از برترین مواد اولیه تهیه می‌شوند و دارای ظاهر زیبا و کیفیت بالا می‌باشند.

 

فروش عمده ظروف یکبار مصرف پذیرایی مخصوص ژله

انواع جام یکبار مصرف سه گوش برای ژله

جام‌های یکبار مصرف سه گوش برای ژله و کیسه فریزر ساده، بهترین گزینه برای قرار دادن ژله‌ها در خود می‌باشند. چراکه زیبایی ژله‌ها را به راحتی مشهود می‌نمایند. ضمن اینکه به عنوان محصولات تک‌نفره نیز در پذیرایی از میهمانان مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع جام‌ها، دارای پایه‌های محکم هستند که به راحتی بر روی تمامی‌ سطوح قرار می‌گیرند و ظاهر زیبا را برای سفره‌ها به ارمغان می‌آورند.

جدیدترین جام یکبار مصرف سه گوش، توسط شرکت تولیدی این کالا و با ایده گرفتن از جام‌های شیشه ای تولید می‌شوند. معمولاً برای تولید این کالاها از بهترین مواد اولیه استفاده می‌گردد. به همین دلیل آن‌ها خاصیت نشکن بودن داشته و در‌اندازه‌های متعددی نیز ساخته می‌شوند. معمولاً سایز کوچک این کالا برای سرو ژله و سایز‌های بزرگ این محصولات، برای سرو نوشیدنی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این جام‌ها، معمولاً به شکل مثلث می‌باشند که در طلق‌های شفاف و رنگی تولید می‌شوند. نوع شفاف آن‌ ها بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است، به این دلیل که دارای ظاهر زیبا بوده و ژله درون این کالا، کاملاً مشهود است. بنابراین در صدر فروش این کالاها قرار دارد.

 

انواع جام یکبار مصرف سه گوش برای ژله

 

عرضه بدون واسطه ظروف یکبار مصرف شفاف ژله

عرضه مستقیم و بدون واسطه ظروف طلقی یکبار مصرف شفاف ژله، توسط این مرکز به دیگر نمایندگی‌های فروش، باعث شده است که انواع مختلف این کالا در تمامی‌ شهرهای کشور در دسترس خریداران قرار بگیرد.

برترین عرضه کننده ظروف یکبار مصرف در ایران، به تقاضای بالای این محصول و ارائه طرح‌های جدید آن توجه بسیار زیادی دارد. از این رو می‌کوشد سالانه، با ارائه طرح‌های جدید و کاربردی و با کیفیت‌های بی‌نظیر، فروش بسیار بالایی را در این زمینه به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است که این ظروف دارای‌ اندازه‌های گوناگون می‌باشند و در کیفیت‌های مختلفی توسط شرکت‌های تولیدی تهیه می‌شوند. در کشور ما تولید کنندگان زیادی به عرضه این ظروف‌ مشغول می‌باشند که با تولید انبوه این محصولات، توانسته‌اند به راحتی نیاز بازار داخلی را فراهم نمایند.

رنگ بندی زیبا و خاص این کالا، باعث شده است که این محصول پرفروش باشد و افراد زیادی برای خرید این کالاها اقدام نمایند. به این دلیل که هم مقرون به صرفه هستند و هم این که ظاهر زیبایی دارند.

 

عرضه بدون واسطه ظروف یکبار مصرف شفاف ژله