فروش استثنایی ظرف سه پرسی

ظرف سه پرسی یک نوع ظرف یکبار مصرف است که از جنس آلومینیوم می باشد. این نوع از ظرف با سه لایه آلومینیومی پرس شده است. مکان های که بیشتر از این نوع ظرف استفاده می شود رستوران های بیرون بر است. فروشندگان این نوع ظرف، آن ها را به صورت بسته بندی با تعداد بالا و به صورت کاملا بهداشتی به فروش می رسانند. می توان این ظرف را به صورت عمده از شرکت ما خریداری کنید.

فروش استثنایی ظرف سه پرسی

ویژگی ظروف آلومینیومی درجه یک

ویژگی ظروف آلومینیومی درجه یک از آن جای که این ظروف در رستوران ها برای سرو غذاهای داغ مانند پلو، کباب، جوجه و..استفاده می شود.اگر غذا زیاد داغ باشد در ظرف های آلومینیومی هیچ گونه مشکلی از نظر بهداشتی به وجود نمی آورد. همچنین بو و طعم غذا بر اثر این حرارت تغییر نمی کند. اگر توجه داشته باشد متوجه شده اید که غذای داغ در طرف پلاستیکی بد بو و بد مزه می شود اما در ظرف آلومینیومی این اتفاق نمی افتد.

غذا را در ظرف آلومینیومی می توان به صورت مستقیم گرم کرد و لازم نیست که غذا را داخل ظرف دیگری گرم کرد. به این صورت که غذا را با ظرف آلومینیومی داخل ماکروفر یا توستر قرار می دهیم و بدون هیچ مشکلی آن را گرم می کنیم. از این روش بهتر است از ظرف سه پرسی استفاده کرد نه از ظرف های که مقوا دارد.

ظروف آلومینیومی درجه یک بیشتر برای پذیرای از مهمانان با تعداد بالا به کار می رود از این رو شکل و طراحی این ظروف طوری است که باعث زیبای سفره پذیرای می شود.همچنین غذای در داخل آن ها سرد نمی شود و برای پذیرای مهمان مفید است. غذاهای نذری هم که مدت زمانی طول میکشد تا دست مردم برسد در داخل آن گرم می ماند. این نوع ظروف بر خلاف ظرف پلاستیکی که سالها در طبیعت باقی می ماند و آسیب می رساند قابل تجدید می باشد و مانند ظرف های یکبار مصرف گیاهی بازیافت می شود .

راهنمای تهیه ظرف سه پرسی

راهنمای تهیه ظرف سه پرسی برای تهیه ظرف سه پرسی در انواع ظروف آلومینیومی بزرگ و کوچک و در طرح های مختلف خریدار می تواند به سایت ما مراجعه کند و با دیدن عکسهای موجود ظروف با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کند. همچنین شرکت برای راحتی خریداران خود اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود کرده است. شما می توانید با یک تماس سفارش خود را ثبت کرده و محصول با کیفیت و مرغوب خریداری کنید و در صورت عدم رضایت محصول خود را مرجوع کنید. تهیه این محصول در بسته بندی ۵۰ تای و ۱۰۰ تای قابل سفارش می باشد.