فروشگاه کیسه زباله بیمارستانی

کیسه زباله بیمارستانی یكي از مهم ترين ابزار براي جلوگيري از نفوذ زباله هاي عفوني بيمارستان هاست.

فروشگاه کیسه زباله بیمارستانی

انواع کیسه زباله بیمارستانی گیاهی

انواع کیسه زباله بیمارستانی گیاهی کیسه زباله انواع مختلفی دارد و کیسه زباله گياهی يا تجزیه پذیر کیسه هایی هستند که توسط باكتري ها و ديگرموجودات زنده ديگر تجزيه مي شوند و مواد تشكيل دهنده أن ها مواد طبيعي مانند مخلوط پلي اتيلن و ذرت است. كيسه زباله هاي گياهی بااين كه از مواد طبيعي ساخته شده اند، همان استحکام کیسه های معمولی را دارند و قيمت مقرون به صرفه و مناسبي دارند وبزرگترين مزيت اين كيسه ها اين است كه أن ها به گونه اي طراحي شده اندكه در فاصله كوتاهي تجزيه مي شوند و بين شش ماه تا نهايتا دوسال تجزيه شده و به طبيعت باز ميگردند.

تولید کیسه زباله زباله توسط انواع مواد استفاده شده و روش های دفع زباله طبقه بندی می شود. به طور کلی ، در انگلستان زباله های پزشکی به دو نوع عمده تقسیم می شوند: خطرناک و غیر خطرناک. در ایالات متحده و سایر مناطق جهان ، چهار نوع عمده زباله پزشکی وجود دارد: عمومی ، عفونی ، خطرناک و رادیواکتیو. بسیاری از انواع زباله های پزشکی یکسان دارای نام های مختلفی هستند که می توانند به جای یکدیگر استفاده شوند ، بسته به اینکه در کدام کشور زندگی می کنید. زباله های پزشکی چیست؟ زباله پزشکی هر زباله ای است که به عنوان محصول جانبی کار مراقبت های بهداشتی در جراحی های پزشکان ، دندانپزشکان ، بیمارستان ها و آزمایشگاه ها تولید می شود. این شامل هر ماده ای است که می تواند در هنگام تشخیص ، تحقیق ، تجویز دارو یا هر نوع درمانی با بدن تماس پیدا کند كه احتمالاً عفونی است و غالباً به نوعی با مایعات بدن آلوده است،اما همچنین می تواند برای زباله های عمومی ناشی از هرگونه عمل پزشکی و همچنین جریان های زباله خاصی که به طور معمول در صنعت پزشکی یافت می شود ، استفاده شود.

تولیدی کیسه زباله بیمارستانی

تولیدی کیسه زباله بیمارستانی توليد كيسه زباله براي جلوگيري از پخش مواد بيماري زا و عفوني امري مهم و ضروري است و پخش کیسه زباله توسط بسياري از مراكز پهش انجام مي شود كه با توجه به سفارش بيمارستان ها و نوع درخواست أن ها در شكل، اندازه ، ضخامت و ابعاد سفارش دهنده توليد مي شود. براي توليد كيسه زباله هاي بزرگ ، ضخامت بيشتر براي تحمل وزن بيشتر امري مهم است. اکثر تولیدکنندگان این کیسه ها مجموعه ای از کیسه های زباله با عملکرد عالی درجهت مصارف مختلف و جمع آوری زباله بیمارستان ها، اداره ها ومنازل در رنگبندی وسایزبندی مختلف به صورت ساده یاچاپی یا رولی و… تولید و پخش می کنند. از همين جهت مي توانيد ابعادسفارشي خود را سفارش داده و أن را با كيفيتي عالي و قيمتي مناسب دريافت نماييد.