فروشگاه های چای در ترکیه این محصول را با استثنایی ترین قیمت می فروشند

فواید چای سیاه برای سلامتی از قبل شناخته شده بود، به دلیل وجود پلی فنول هایی که توسط بافت ها جذب می شوند و اثرات مثبتی بر بدن دارند.

چیزی که معلوم نبود این است که این نوشیدنی خاصیت لاغری نیز داشت.

افزایش کشت چای در ترکیه منجر به افزایش فروش این محصول در این کشور شد و افراد به مصرف آن علاقه مند شدند.

این موضوع توسط یک مطالعه توسط محققان آمریکایی در دانشگاه کالیفرنیا (UCLA) تأیید شد، که بر قدرت چای سیاه در کاهش وزن تأکید کرد.

به طور خاص، رشد باکتری های روده خاصی به نام Pseudobutyrivibrio را تحریک می کند که به تسریع متابولیسم کمک می کند و در نتیجه به سوزاندن چربی آسان تر کمک می کند.

را با این حال، مصرف چای سیاه برای به دست آوردن اندام بهتر باید در یک رژیم غذایی صحیح و در یک سبک زندگی سالم گنجانده شود، که بنابراین شامل ورزش منظم بدنی نیز می شود.

استفاده یا حتی سوء استفاده از نوشیدنی تنها با هدف کاهش وزن اضافی می تواند مشکلات جدی ایجاد کند.

موهای شکننده و سفید را با چای سیاه درمان کنید.

این نوشیدنی معطر و خوش طعم همچنین می تواند به عنوان یک درمان طبیعی برای مراقبت از موهای شکننده یا پوشاندن موهای خاکستری استفاده شود.

چای

اول اینکه چای سیاه حاوی مواد معطر، تانن و مهمتر از همه کافئین است که قادر به مهار DHT (دی هیدروتستوسترون)، هورمون مسئول ریزش مو است.

علاوه بر این، می تواند به پوشاندن یا پوشاندن موهای خاکستری مرتبط با افزایش سن، که به دلیل از بین رفتن فیزیولوژیکی ملانین در رنگدانه های پوست سر ایجاد می شود، کمک کند.

بسته‌بندی‌ها یا ماسک‌های موی خانگی را می‌توان برای بازگرداندن درخشندگی و شادابی به موهای تحت استرس تهیه کرد.

این اثر موهایی سالم تر و قوی تر خواهد داشت.

بنابراین چای سبز می‌تواند جایگزین معتبری برای رنگ‌های صنعتی باشد ، به‌ویژه زمانی که این رنگ‌ها به دلیل تهاجمی بودن، نامناسب هستند.

فرآیند آماده سازی شامل دم کردن 3 یا 4 کیسه چای سیاه در آب جوش برای حدود نیم ساعت است.

سپس باید آن را بگذارید تا خنک شود، موها را بشویید و دم کرده را به وفور بمالید و در نهایت بدون آبکشی خشک کنید.