فروشگاه عرضه ظروف یکبارمصرف گیاهی

استفاده از ظروف یکبارمصرف گیاهی ، در سال‌های اخیر بسیار رایج شده است و این به دو دلیل مهم می باشد ؛یکی به دلیل حفظ محیط زیست و جلوگیری ازآلودگی، آلاینده های پلاستیکی است و دیگری به دلیل حفظ بهداشت محیط می باشد. در حال حاضر در بیشتر کشورهای توسعه یافته از پلیمرهای گیاهی استفاده می کنند. در کشور ما ایران نیز، از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی گیاهی و همچنین سایر پلیمرهای گیاهی استفاده می کنند. زیرا استفاده بی رویه از مواد پلاستیکی خطرساز گشته و امروزه به عنوان تهدید مهمی برای محیط زیست به شمار می‌رود.

فروشگاه عرضه ظروف یکبارمصرف گیاهی

مزایای استفاده از ظروف یکبارمصرف گیاهی

مزایای استفاده از ظروف یکبارمصرف گیاهی

از مزایای مهم استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • سازگاری فراوان با محیط زیست و خاصیت تجزیه پذیری حداکثر تا شش ماه
  • فاقد زیان‌های ناشی از استفاده از مواد پلاستیکی در مواجهه با غذای داغ
  • پس از تجزیه شدن در خاک هیچگونه آثار زیان باری ندارد
  • دارای مواد تجدید پذیر در عرض سال
  • نیازی به مواد اولیه نفتی ندارد

در این میان ، ظروف یکبارمصرف درب دار از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند زیرا علاوه بر داشتن مزایای فوق دارای مزایای فراوان دیگری نیز می باشند از جمله ، بهداشتی بودن استفاده از اینگونه ظروف زیرا به دلیل داشتن درب آلودگی‌ها و میکروب‌ها به داخل غذا نفوذ پیدا نکرده و ما یک غذای بهداشتی و کاملاً سالم را بسته بندی می نماییم. به علاوه دارای زیبایی خاصی است که نظر هر بیننده را به خود جلب می نماید و بسته‌بندی را بسیار شکیل تر می کند.

در هر حال، امروزه مطالعات زیست محیطی منجر به افزایش دانش و آگاهی افراد نسبت به اهمیت مسائل اینچنینی گشته است و داشتن محیط زیستی سالم ، پاک و عاری از آلاینده ها به عنوان دغدغه انسان ها مطرح می گردد.درهر صورت ،ظروف یکبار مصرف سالهاست که مورد استفاده انسانها واقع شده است .اما استفاده از ظروف یکبار مصرف ای که از مشتقات نفتی گرفته میشود،باعث تخریب محیط زیست گشته و اینگونه آلاینده‌ها در آینده بر روی مسائل زیست‌محیطی اثری تخریب کننده و وحشتناک را خواهند گذاشت .پس بهتر است که از ظروف یکبار مصرف گیاهی استفاده نماییم ، تا علاوه بر رفع نیازهای خود به محیط زیست نیز آسیب نرسانیم.

فروشنده عمده ظروف یکبارمصرف گیاهی

فروشنده عمده ظروف یکبارمصرف گیاهی

فروش ظروف یکبارمصرف ، از طریق کانال های متفاوتی امکان‌پذیر است.که جهت خرید این کالا میتوان به صورت حضوری و از فروشندگان مجاز این محصول را تهیه کرد و یا به صورت غیر حضوری و اینترنتی با حذف دست واسطه‌ها و با قیمت پایین تر و مقرون به صرفه‌تر مستقیماً از تولیدکنندگان این کالا محصول را تهیه نماییم. فروشندگان عمده این کالا ، محصول در اختیار توزیع کنندگان خرده فروشی قرار می دهند تا بتوانند محصول را به دست مصرف کننده نهایی برسانند.