فروشنده ظرف یکبار مصرف گیاهی

ظرف یکبار مصرف گیاهی، از انواع ظروف یکبار مصرف موجود در بازار می باشند، این محصولات از ماده ای به نام PLA تهیه می گردد، استفاده از این ظروف نسبت به سایر ظروف یکبار مصرف هیچ خطری برای انسان ندارد، به همین دلیل توصیه می شود این ظروف را جایگزین سایر ظروف یکبار مصرف نمایید، این مجموعه به عنوان فروشنده ظرف یکبار مصرف گیاهی توزیع ظرف یکبار مصرف را به صورت عمده در سراسر کشور به فروش می رساند.

فروشنده ظرف یکبار مصرف گیاهی

ویژگی های ظرف یکبار مصرف گیاهی

ویژگی های ظرف یکبار مصرف گیاهی هر کدام از ظروف یکبار مصرف با جنس های مختلف دارای ویژگی های منحصر به خود می باشد با این حال ما در این مقاله قصد داریم ویژگی های ظرف یکبار مصرف گیاهی را بررسی نماییم پس با ما همراه باشید.

  • استفاده از این ظروف برای مایعات داغ و یا غذای داغ بلامانع است زیرا فعالیت شیمیایی در آن رخ نمی دهد، در نتیجه سلامت انسان را تهدید نمی نماید.
  • استفاده از این ظروف سبب می گردد که آسیب به محیط زیست وارد نگردد زیرا این مواد قابل تجزیه و بازگشت به محیط می باشد.
  • پلیمر به کار رفته در این ظروف از نشاسته است که آن را از گیاهانی چون ذرت، سیب زمینی و گندم تهیه می نمایند، البته این ماده را با دستکاری آب گریز می کنند و سپس با استفاده از موادی همچون گلوتن، سلولز و موم‌عسل به این مواد خاصیت چسبندگی می دهند.
  • این ظروف انعطاف پذیری بالایی دارند و می توانند درجه حرارتی تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد را تحمل نمایند.
  • نشاسته مورد استفاده این ظروف در ایران از ذرت و گندم حاصل می شود در حالی که در سایر کشورها از سیب‌زمینی و سایر محصولات نشاسته ای استفاده می کنند.

قیمت مناسب ظرف یکبار مصرف گیاهی

قیمت مناسب ظرف یکبار مصرف گیاهی تولید ظرف یکبار مصرف گیاهی در واقع از سال های خیلی دور انجام شده است با این حال در سال ۲۰۰۲ در آمریکا توزیع این ظروف به صورت گسترده انجام گردید، از آنجایی که همه افراد به مصرف ظروف یکبار مصرف روی آورده‌اند استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی بسیار مناسب‌تر برای سلامت انسان می باشد.

قیمت ظروف یکبار مصرف گیاهی کاملاً با بسته به نوع ظرف، طرح های موجود در آن، برند تولید کننده آن و نحوه خرید متفاوت می باشد، با این حال در صورتی که بخواهید این ظروف را با قیمت مناسب تهیه کنید بهتر است که این محصولات را به صورت عمده خریداری نمایید.

این مجموعه فروش انواع ظروف یکبار مصرف گیاهی را در کل کشور به صورت عمده به عهده دارد به این منظور کسانی که قصد دارند این محصول را در تعداد بالا خریداری نمایند و به راحتی می توانند با استفاده از راههای تماسی که در این سایت موجود است با تیم فروش ما تماس حاصل کنند و سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایند.