عمده فروشی لیوان یکبارمصرف گیاهی با قیمت مناسب

لیوان یکبارمصرف گیاهی ، امروزه مورد توجه مردم قرار گرفته است . با توجه به مشکلاتی که برای انسان با استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی به وجود می آید، محققان چاره ای اندیشیده اند و برای کمتر کردن این مشکلات وآسیب نرساندن به محیط زیست ظروف و لیوان یکبار مصرف گیاهی را یافتند. از آنجایی که ظروف گیاهی قابلیت تجزیه سریع را در خاک دارند و اثرات مخرب محیط زیستی را هم تا چندین برابر کم میکند چند سالی است به تولید رسیده است . این روزها لیوان یکبار مصرف گیاهی که مورد توجه بیشتر مردم قرار گرفته است ، برای انواع مایعات گرم مورد استفاده قرارمیگیرد. این ظروف در خاک و در طی ۶ ماه به چرخه ی طبیعت برگردانده میشود. ماهیت این ظروف گیاهی از نشاسته ذرت،سیب زمینی و گندم است.

عمده فروشی لیوان یکبارمصرف گیاهی با قیمت مناسب

لیوان یکبارمصرف 200 سی سی چه ابعادی دارد؟

لیوان یکبارمصرف 200 سی سی چه ابعادی دارد؟ لیوان یکبارمصرف 200 سی سی ،دارای مزایای است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قابلیت استفاده در مایکروویو
  2. استفاده برای انواع نوشیدنی۵ (آب،قهوه،چای،سایر نوشیدنی های سردوگرم،نوشابه ودمنوش)
  3. مقاومت بالا
  4. بی ضرر بودن

ابعادلیوان 7*7*7 سانتی متر وجنس آن از نشاسته است.

درکشور ژاپن وآمریکا این ظروف را تولید می کنند که پس از استفاده کردن از این ظروف با فر آوری های خاص خود آن ها را به خوراک طیور یا همان پرندگان تبدیل می کنند.

اکنون صنعت ظروف گیاهی در ایران، با 70 درصد استفاده از نشاسته ذرت در این ظروف، 70 درصد برمحیط زیست در جهت استفاده از پلاستیک کمک می کند.پس با این وجود حدالامکان از ظروف پلاستیکی که تجزیه آن چندسن سال طول میکشد استفاده نکرده و حدالامکان از ظروف گیاهیی استفاده شود .

توزیع کننده بهترین لیوان یکبارمصرف گیاهی با قیمت مناسب

توزیع کننده بهترین لیوان یکبارمصرف گیاهی با قیمت مناسب بهترین ظروف یکبار مصرف گیاهی را ، شرکت های داخل کشور در شرایطی مطلوب و کاملا بهداشتی تولید می کنند و از طریق نمایندگی های اصلی به صورت عمده و با قیمت مناسب توزیع می کنند . این ظروف با مقاومت بالا و در طرح های متنوع تولید می شوند. ظروف درب دار و با استحکام بالا را بیشتر شرکتهایی که از ظرف های یکبار مصرف غذا استفاده میکنند خریداری می نمایند.

ظروف یکبار مصرف گیاهی در انواع: کاسه گیاهی، ظروف سلف چند خانه گیاهی، ظروف تک پرسی گیاهی درب دار، بشقاب گیاهی، لیوان یکبار مصرف گیاهی ،چنگال وقاشق گیاهی می باشند.

از مهم ترین پارامتر ها برای خرید انواع محصولات و همچنین ظروف گیاهی، قیمت ودر کنار آن ، کیفیت محصول می باشد. حال اینکه قیمت لیوان یکبارمصرف گیاهی، بسته به تعداد و نوع کیفیت آن است . به طور مثال ظرف گیاهی دردار 6 عددی 17/500 تومان می باشد و اما همین ظرف با تعداد 12 عددی 36/000تومان توزیع می شود.