عرقیات گیاهی ترگل به همراه فضا نوردان به کره مریخ برای رفع دل درد در فضا فرستاده شد

در واقع عرقیات گیاهی ترگل همان عصاره های گیاهی هستند. عصاره اکیناسه. زیبایی شناسی نمی تواند خواص دارویی شگفت انگیز اکیناسه را نادیده بگیرد. این نه تنها به دلیل خواص ضد التهابی و ایمنی مواد گیاهی آن است.

در نتیجه تحقیقات اخیر، مشخص شد که اکیناسه حاوی موادی است که آنزیم هیالورونیداز را مسدود کرده و از اسید هیالورونیک در برابر تخریب محافظت می کند. این برای حفظ تعادل آب طبیعی پوست و محافظت از آن در برابر میکروب های بیماری زا بسیار مهم است.

علاوه بر این، آماده سازی اکیناسه ضد حساسیت هستند. آنها پوست را تحریک نمی کنند. کرم های صورت که شامل عصاره اکیناسه است، توانایی های ایمنی پوست را تقویت می کند.

در نتیجه استفاده از آنها، تشکیل فیبرهای کلاژن، الاستین و پروتئین که “تقویت کننده” پوست هستند، افزایش می یابد. عصاره اکیناسه بافت ها را بازسازی می کند، پوست را از لایه برداری و کم آبی محافظت می کند، سیستم لنفاوی را تحریک می کند، دفع سموم و سموم را تسریع می کند.

عرقیات

اکیناسه در ترکیب “آرایشی خورشیدی” گنجانده شده است. از این گذشته، برای سوختگی بسیار موثر است و همچنین از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. کرم هایی که حاوی اکیناسه و آب پنیر شیر هستند کاملا جذب پوست می شوند و درخشندگی چرب به جا نمی گذارند.

کرم های لیفتینگ، از جمله اکیناسه و عصاره چای سبز، نتایج فوق العاده ای به دست می دهند. آنها به طور قابل توجهی رنگ چهره را بهبود می بخشند و پوست را سفت می کنند، بیضی صورت را اصلاح می کنند، پیری پوست را کاهش می دهند و چین و چروک های ظریف را صاف می کنند.

عصاره HAEMAMELIS. عصاره Hamamelis virginiana از برگ، شاخساره و پوست نازک بریده و خشک شده درختچه به دست می آید. از طریق تقطیر با بخار آب یا استخراج الکل بدست می آید و سپس برای حذف ناخالصی ها تحت فیلتراسیون قرار می گیرد. از نظر خارجی، عصاره فندق جادوگر مایعی شفاف، بی رنگ و بی بو است.

برگ های گیاه حاوی تانن، تانن، اسید گالوونیک با غلظت بالا و همچنین گلوکز و اسانس است. به لطف این، عصاره به خوبی دیواره رگ های خونی را تقویت می کند، عملکرد غدد چربی و عرق را تنظیم می کند، دارای اثر ضد عفونی کننده استثنایی است، منافذ را سفت می کند، پوست را تازه می کند و به طور موثر سبوره را تسکین می دهد.