عرضه کنندگان نایلون دسته دار فانتزی رنگی

عرضه کنندگان نایلون دسته دار فانتزی باید تمهیداتی در جهت عرضه بدون واسطه و مستقیم این محصول همراه با کیفیت بالا و قیمتی در نظر بگیرند تا بتوانند رضایت بیشتر مشتریان داخلی و خارجی را جلب کنند و همچنین میزان فروش خود را بالاتر ببرند و بتوانند به خوبی در بازار با سایر رقبای خود به رقابت بپردازند.

عرضه کنندگان نایلون دسته دار فانتزی رنگی

سایز های مختلف نایلون دسته دار فانتزی

سایز های مختلف نایلون دسته دار فانتزی مواد تشکیل دهنده نایلون دسته دار فانتزی:

نایلون از مواد اولیه ای به نام پلی اتیلنی سبک یا LDPE تشکیل شده است، جنس نایلون نرم و انعطاف پذیر است و همچنین ظاهر شفافی دارد. نایلون برای مصارفی مثل تره بار و میوه فروشی ها مناسب نیست ولی می توان برای موارد مصرف این نمونه به لباس فروشی ها، داروخانه و… اشاره کنیم و مورد استفاده قرار دهیم.

نایلون ها دارای رنگ بندی و سایزبندی مختلفی می باشد و معمولاً افراد بر اساس نیازهای خود اقدام به خرید و انتخاب رنگ مورد نظر می‌کنند، در بازار انواع و اقسام سایز های نایلون دسته دار وجود دارد که در این بخش به معرفی برخی از این سایزبندی ها اشاره می کنیم:

سایزبندی نایلون دسته دار بر طبق نیاز و سفارش مشتری قابل تولید در ابعاد و سایز های گوناگون است. در این بخش به برخی از این سایزبندی اشاره می کنیم. سایزهای تولیدی نایلون دسته دار فانتزی عبارتند از:

  • سایز ۴۰*۳۰
  • سایز ۳۵*۴۵
  • سایز ۵۰*۴۰
  • سایز ۶۰*۵۰

قابل ذکر است که همان طور که بیان شد این سایز ها قابل تغییر و تولید سفارشی است.

قیمت نایلون دسته دار فانتزی 50 عددی

قیمت نایلون دسته دار فانتزی 50 عددی

قابل ذکر است که چنانچه عرضه نایلون دسته دار فانتزی به صورت کلی و از عمده فروشی ها خریداری شود، قیمت تمام شده آن برای مشتری مقرون به صرفه تر خواهد شد و فرد می تواند با هزینه کمتر حجم بیشتری از این محصول را خریداری کند.

با توجه به تغییرات دائمی قیمت ها، نمی توان قیمت نایلون فانتزی را به صورت دقیق در نظر گرفت، ولی شما مشتریان محترم جهت استعلام قیمت نایلکس فانتزی دسته دار به صورت تقریبی می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید و سپس اقدام به خرید کنید.

در خرید نایلون دسته دار به صورت مستقیم، واسطه ها حذف می گردند و این محصول به صورت کاملا مستقیم از تولید کننده به دست مصرف‌کننده می‌ رسد و بدین ترتیب پتو در اسرع وقت و با صرف هزینه و زمان کمتری به بازار عرضه می‌ شود.

قابل ذکر است که چندین فاکتور مهم در قیمت گذاری نایلون دسته دار تاثیرگذار است، یکی از اصلی ترین موارد در قیمت گذاری نایلون کیفیت مواد اولیه آن است هر چقدر نوع ماده اولیه مرغوب تر باشد کیفیت نایلون تولیدی هم بالاتر و در نهایت قیمت محصول افزایش می یابد.