عرضه کننده عمده ظروف یکبارمصرف تولد رنگی

برای استفاده از ظروف یکبارمصرف تولد به صورت رنگی، علاوه بر استفاده از رنگهای غذایی، باید یک لایه ناهموار سلفون (پلی اتیلن سبک LDPE) اعمال شود تا از تماس با کاهش رنگدانه ها جلوگیری کند. ضخامت این لایه بسیار نازک است. اکنون هرچه ظروف یکبار مصرف تولد رنگی در بازار مشاهده می شود توسط شرکت ما عرضه می گردد و ما این محصول را با قیمت خوبی به سراسر کشور عرضه می کنیم که می توانید برای خرید به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید.

عرضه کننده عمده ظروف یکبارمصرف تولد رنگی

مراحل تولید ظروف یکبارمصرف تولد رنگی

مراحل تولید ظروف یکبارمصرف تولد رنگی ظروف غذایی یکبار مصرف کاغذی برای تولد از جمله مواردی است که امروزه در بسیاری از مراسم های تولد یا تشریفات استفاده می شود. تولید ظروف های یکبار مصرف کاغذی تولد با طرح های مناسب و زیبا، جشن ها و مهمانی ها را زینت می دهد. فروش خوبی با مضامین تولد، پسرانه و همچنین طراحی خانه به دلیل زیبایی آنها وجود دارد.

یکی از روشهای تولید ظروف یکبارمصرف، روش تولید نیمه شکل است. در روش نیمه شکل دهی، کل فرآیند تولید ظروف یکبار مصرف بر روی یک دستگاه واحد انجام می شود فرآیند تولید ظروف یکبار مصرف به روش نیمه شکل دهی، ذوب شدن مواد اولیه، که گرانول های پتروشیمی هستند، در یک قسمت اول اکسترودر نامیده می شود. بودن؛ پس از ذوب شدن، این مواد لایه های پلیمری را تشکیل می دهند و قبل از خنک شدن کامل لایه ها وارد فرآیند پرس می شوند.

در قسمت پرس، صفحات گرم در قالب قرار می گیرند و با توجه به استفاده نهایی شکل دلخواه را می دهند و ظروف یکبار مصرف تولید می شوند. روش دیگر تولید ظروف پلاستیکی یکبار مصرف، روشی به نام “ترموفرمینگ” است. محصول تولید شده با این روش از کیفیت بالاتری نسبت به محصولات تولید شده به روش نیمه شکل دهی برخوردار است. تولید با روش ترموفرم در دو مرحله با روش قبلی متفاوت است.

در مرحله اول، دستگاهی گرانول ها را ذوب کرده و آنها را به ورق های نورد تبدیل می کند. سپس مرحله دوم آغاز می شود. این مرحله روی دستگاه دیگری به نام دستگاه پرس حرارتی سازی انجام می شود. در این دستگاه ورق هنگام عبور از کوره حرارتی به دمای مشخصی مناسب برای شکل دهی می رسد و سپس در قالب های مخصوص به اشکال مختلف در می آید. در آخر، ظروف یکبار مصرف با کیفیت بسیار خوب تولید می شود.

پخش مستقیم ظروف یکبارمصرف تولد رنگی

پخش مستقیم ظروف یکبارمصرف تولد رنگی شرکت تولیدی ما در زمینه ظروف یکبارمصرف رنگی فعالیت دارد و این محصول را با قیمت مقرون به صرفه و ارزان به بازار پخش می کند از انجا که کارایی بسیاری این محصول دارد خریداران بسیاری را به خود جذب کرده و توانسته با پخش مستقیم این محصول فروش بسیاری را برای شرکت رقم بزند که می توانید برای خرید این محصول به سایت رسمی ما مراجعه کنید و این محصول را با قیمت عمده تهیه نمایید.