عرضه کننده بهترین ظروف یکبارمصرف گیاهی

امروزه با پیشرفت روز افزون بشر در زمینه های مختلف،رفاه و اسایش بیشتری برای تمام بعدهای زندگی به وجود امده‌است،از جمله‌ی انها میتوان به سهولت در شست و شو های روزمره با استفاده از ظروف یکبارمصرف گیاهی اشاره کرد. البته این ظروف علاوه بر استفاده‌ی روزمره در خانه،برای رستوران‌های برون‌بر، خیرات،استفاده در طبیعت و فضای سبز هنگام پیک‌نیک رفتن و…نیز کاربرد دارد. در ادامه به مهم ترین ویژگی ها،دلایل استفاده از ظروف یکبارمصرف گیاهی و مزیت های جایگزین کردن این ظروف در برابر ظرف‌های یکبارمصرف معمولی خواهیم پرداخت.

عرضه کننده بهترین ظروف یکبارمصرف گیاهی

انواع کاسه یکبارمصرف گیاهی را معرفی کنید.

انواع کاسه یکبارمصرف گیاهی را معرفی کنید. کاسه های یکبار مصرف انواع مختلفی دارند و در هر سایز دلخواهی یافت می‌شوند که البته این تنوع در کاسه یکبارمصرف گیاهی بسیار بیشتر به چشم می‌خورد.از جمله‌ی انها می‌توان به کاسه ی ماست خوری،سوپ خوری،خورشت خوری،کاسه‌ی مخصوص ابگوشت، انواع آش و سمنو،کاسه های کوچک برای نذری مثل کاسه‌ی شله زرد و شیر برنج،همچنین کاسه هایی با دیواره ی کوتاه تر و شعاع کوچک تر که مخصوص مواد غذایی دیگر مثل حلوا می‌باشد.

این تنوع باعث شده است که مشتریان بتوانند برای هر ماده‌ی غذایی و با هر هدفی(برای مثال خیرات،گردش در بیرون از خانه،سفر و…)کاسه گیاهی دلخواه خود را پیدا کنند و به راحتی و بدون دغدغه از انها استفاده کنند.

نکته دیگری که در رابطه با کاسه‌های گیاهی یکبار ‌مصرف بسیار حائز اهمیت است جنس و ساختار این کاسه ها می‌باشد‌.ظروف یکبار مصرف گیاهی به طور عمده از جنس سلولز(پلی‌استایرن)و نشاسته هستند که این موضوع دو مزیت خوب را به ما هدیه میکند.اول آنکه این کاسه های گیاهی یکبار‌مصرف مانند انواع دیگر ظروف یکبار مصرف پس از ریختن غذا یا هر ماده‌ی خوراکی دیگری در ان‌ها(بخصوص غذای داغ)،شروع به تولید سم نکرده و سمی وارد غذا نمی‌شود لذا غذا کاملا سالم مانده و فاسد نخواهد شد.

دوم‌ آنکه این ظروف از مواد طبیعی ساخته شده و همین باعث می‌شود که به طبیعت اسیبی نرسد.چنانچه این ظروف در طبیعت رها شود،پس از مدتی شروع به تجزیه می‌کند و دوباره به طبیعت بازمی‌گردد.همچنین اگر وارد سطل زباله یا سطل های بازیافتی شود در کارخانه کاملا بازیافت شده(به مواد سازنده‌ی اولیه باز می‌گردد)و دوباره وارد چرخه‌ی تولید و صنعت می‌شود.به طور کلی نتیجه میگیریم که این کاسه های یکبارمصرف گیاهی علاوه بر اینکه سلامت بدن را حفظ میکنند،به محیط زیست نیز اسیبی نرسانده و دوستدار طبیعت هستند.

پخش مستقیم ظروف یکبارمصرف گیاهی

پخش مستقیم ظروف یکبارمصرف گیاهی در کارخانه‌ی ما توززیع ظروف یکبارمصرف به صورت یک‌پارچه و به سراسر نقاط کشور صورت می‌گیرد.شما مشتریان‌گرامی جهت ثبت سفارش خود علاوه بر مراجعه‌ی حضوری به فروشگاه ما، می‌توانید وارد وب سایت فروشگاه شده و کاسه‌ی گیاهی مورد نظر خود را در طرح و رنگ و سایز دلخواه سفارش دهید.