عرضه مستقیم لیوان یکبار مصرف چای بزرگ

از زمانی که جمعیت افزایش پیدا کرد و در مراسم ها برای راحت شدن کارها از وسایل یکبار مصرف استفاده شد، لیوان یکبار مصرف چای نیز طرفدارانی پیدا کرد .این لیوان ها به دلیل اینکه نیازی به شستشوی دوباره ندارند و می توان آنها را به قیمت مناسبی تهیه کرد و از آنها استفاده نمود مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است .تقریبا در تمام مراسم ها و مهمانی ها از آن ها استفاده می شود.

عرضه مستقیم لیوان یکبار مصرف چای بزرگ

مشخصات بارز لیوان یکبار مصرف چای خوب

مشخصات بارز لیوان یکبار مصرف چای خوب

برای آنکه بتوانید یک لیوان یکبار مصرف مناسب خریداری کنید باید به چند نکته توجه کنیم .اولین این که لیوان چای را که انتخاب می کنید، باید به صورت کاغذی و مقوایی باشد تا گرما و حرارت را درون خود نگه دارد .لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف این خاصیت را ندارد. همچنین به دلیل پلاستیکی بودن وقتی حرارت به آنها برخورد می‌کند، موجب آزاد شدن بعضی از مواد می‌شود که ممکن است سرطان زا باشد. بنابراین برای چای و قهوه یا شیر و موادی که به طور کلی داغ هستند، اینگونه لیوان های پلاستیکی توصیه نمی شود.

عرضه لیوان چای در مدل های متفاوت به بازار ارائه می شود .لیوان چایی پلاستیکی ،لیوان چای کاغذی و لیوان های با سایز های کوچک و بزرگ .بسته به نوع استفاده که می خواهید از لیوان یک بار مصرف داشته باشید، می توانید آن را انتخاب کنید. مثلاً لیوان های کوچک معمولاً برای قهوه کاربرد دارند .لیوان های متوسط برای چای و لیوان های بزرگتر برای نسکافه و یا هات چاکلت مورد استفاده قرار می‌گیرد .

کافی شاپ ها نیز خریداران اصلی این نوع لیوان ها هستند زیرا که میخواهند بهداشت را در مکان خود رعایت کنند. استفاده از لیوان های یکبار مصرف هم بهداشتی است و هم آسان. قیمت لیوان های یکبار مصرف نیز به نسبت پایین است و می توانید آن را برای مراسم و مهمانی ها تهیه کنید . البته باید توجه داشته باشید که لیوان های یکبار مصرفی را تهیه کنید که قابل تجزیه در طبیعت باشد تا به طبیعت نیز آسیبی وارد نشود.

فروشنده لیوان یکبار مصرف چای

فروشنده لیوان یکبار مصرف چای

فروش لیوان یکبار مصرف توسط پخش ظروف یکبار مصرف انجام می پذیرد و اگر شما تعداد لیوان ها را زیاد بخواهید قیمت نیز می شکند و ارزان تر می توانید این محصول را تهیه کنید.

فروشگاه هایی که اقدام به فروش ظروف یکبار مصرف می کنند، معمولاً به صورت عمده این محصول را به صورت حضوری به فروش می رسانند .فروش به صورت غیر حضوری و اینترنتی نیز انجام می‌گیرد که از طریق سایت های معتبر انجام می‌شود . سایت هایی که کارخانجات تولید ظروف یکبار مصرف، طراحی کردند تا بتوانند واسطه‌ها را حذف کنند و با قیمت مناسب تری ظروف یکبار مصرف را به دست مصرف کنندگان واقعی برسانند.