عرضه مستقیم ظرف یک و‌نیم پرس آلومینیومی

یکی از اصول پذیرایی، تناسب بین ابعاد ظرف و میزان غذا است؛ شایسته نیست غذای خوشمزه‌ای که با مهارت در آشپزخانه‌ای حرفه ای طبخ شده وقتی روی میز پذیرایی مشتری شما قرار می‌گیرد قسمتی از محتویات آن به درب ظرف چسبیده باشد و به دلیل فشرده شدن غذا از شکل و زیبایی اولیه آن کاسته شده باشد. برای شما که معتقد به رعایت حقوق دیگران هستید و مشتری مداری و انصاف شما مانع از کم کردن حجم غذای یک پرس می‌شود، ظرف یک و‌نیم پرس آلومینیومی پیشنهاد بسیارخوبی است.

شما می توانید با کمک ظروف یکبار مصرف مثل کیسه فریزر ریحانه به راحتی از آن بهره مند شوید.

عرضه مستقیم ظرف یک و‌نیم پرس آلومینیومی

بررسی انواع ظروف یکبارمصرف از نظر جنس

بررسی انواع ظروف یکبارمصرف از نظر جنس از عمر تولید ظروف یکبار مصرف و کیسه فریزر ساده در ایران حدود 60 سال می‌گذرد و در این مدت انواع مختلفی از این ظروف وارد بازار شده و در هر دوره‌ای تغییراتی در شکل، جنس و ابعاد آنها ایجاد شده که همین امر باعث تنوع این ظروف در بازار فعلی ظروف یکبار مصرف شده است. اما آیا همه آنها این قابلیت را دارند که برای مقاصد مختلف استفاده شوند؟ مطمئناً ظروف به دلیل قابلیت‌های ناشی از جنس آنها، موارد استفاده‌ی خاصی دارند و در تمام حالات تصمیم برای انتخاب ظرف مناسب باید با توجه به دو اصل مهم یکی تاثیر آنها بر سلامتی و دیگری بازگشت‌پذیری این ظروف در چرخه طبیعت صورت پذیرد؛ اولویت‌بندی ظروف یکبار مصرف براساس این دو شاخصه‌ی فوق در جدول زیر آورده شده است.

اولویت بندی ظروف یکبار مصرف بر مبنای سلامت و بازگشت‌پذیری
1ظروف با پایه گیاهی (سلولزی)
2ظروف فلزی (آلومینیومی)
3ظروف فومی
4ظروف پلاستیکی

در انتخاب ظروف یکبار مصرف علاوه بر نوع مواد تشکیل دهنده، کیفیت ساخت و کیفیت مواد سازنده نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. به طور مثال ظروف آلومینیومی باکیفیت باید توسط سازنده‌ی دارای نشان بهداشت و با ضخامت مناسب تهیه گردد. ظروف با ضخامت کم در هنگام جا‌بجایی تغییر شکل داده و ظاهر غذا تا زمان رسیدن به دست مشتری تغییر می‌کند. یکی دیگر از ویژگیهای ظرف باکیفیت درب آن است که باید از جنسی ساخته شده باشد که در اثر گرما و بخار حاصل از غذا تغییر حالت ندهد و لایه های تشکیل دهده‌ی آن از هم جدا نشود. در ظروف آلومینیومی ساده اکثراً برای پایین آوردن قیمت ظرف از ضخامت آن کاسته می شود.

قیمت انواع ظرف یک و‌نیم پرس آلومینیومی

قیمت انواع ظرف یک و‌نیم پرس آلومینیومی عوامل تعیین کننده قیمت ظروف یکبار مصرف عبارتند از جنس، اندازه و کیفیت. ظروف یکبار مصرف آلومینیومی با ضخامت‌های 50 تا 70 میکرون تولید می‌شوند که براساس شمش آلومینیوم استفاده شده برای ساخت، کیفیت و قیمت آنها مشخص می‌گردد در میان ظروف تک بخشی که با نامهای یک پرس، یک و نیم پرس و دو پرس در بازار موجود هستند، ظرف یک و نیم پرس که پیشنهاد بهتری برای ارائه‌ی شکیل تر غذا است در بازار با قیمت‌های متفاوتی که ناشی از کیفیت آنهاست ارائه می گردد.