ظروف آلومینیوم یکبار مصرف ضخیم گرد لاکچری

آلومینیوم عنصری است که به طور گسترده در طبیعت یافت می شود و حدود 8 درصد از پوسته زمین را تشکیل می دهد که به نظر می رسد هیچ نقش فیزیولوژیکی برای بدن ندارد. ظروف یکبار مصرف آلومینیومی گرد یا مستطیل و ضخیم هستند که بسیار لاکچری اند و از بهترین و مهم ترین ظروف برای غذا و خوراکی به حساب می آیند.

این ظروف برای طولانی مدت غذا را گرمتر نگه می دارند. ظروف یکبار مصرف آلومینیومی دارای وزن کم بوده و در عین حال در برابر حرارت و گرما مقاوم می باشند و عملکرد بهتری دارند و از این نوع ظروف آلومینیومی نیز می توان در مایکرویو برای گرم کردن غذا استفاده کرد زیرا کیفیت غذا را حفظ می کنند و به محیط زیست نیز آسیبی نمی رسانند.

بیشتر از این نوع ظروف برای بسته بندی مواد غذایی در رستوران ها، آشپزخانه ها و هتل ها استفاده می شود و به دلیل اینکه آلومینیوم ویژگیهای بسیار بیشتر و بهتری را نسبت به ظروف یکبار مصرف پلاستیکی دارد، مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. توجه عموم مردم به این نوع ظروف به دلیل مزیت های بالای آن می باشد، از جمله این مزیت ها می توان به محفوظ ماندن در برابر آلودگیهای محیط و شرایط آب و هوایی نامناسب اشاره کرد.

قیمت این ظروف کمی گرانتر از ظروف فومی و پلاستیکی است اما مقاومت بیشتری دارد که می توان از آن در فر برای گرم کردن غذا نیز استفاده کرد و همچنین از ظروف یکبار مصرف آلومینیومی می توانید در مدت زمان طولانی تری برای بسته بندی مواد غذایی مورد نظر خود استفاده کنید و یا آن ها را منجمد سازید تا در طولانی مدت امکان استفاده از مواد غذایی باشد و از مسمومیت نیز جلوگیری کند.

ظروف آلومینیوم یکبار مصرف ضخیم

امروزه استفاده از ظروف یکبار مصرف آلومینیومی ضخیم بیشتر است و بهتر است که به جای استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی از ظروف آلومینیومی استفاده شود. امروزه صنایع مختلفی اقدام به تولید انواع این ظروف می کنند زیرا که بازار خرید و فروش بسیار خوبی را دارد و این فلز نرم می تواند به جای فلزات دیگر مورد استفاده قرار گیرد و با پیشرفت تکنولوژی امکان استفاده از آلومینیوم در ظروف یکبار مصرف و حتی در بسته بندی ها میسر گشته است.

ساختارهای مختلف بر روی مواد فلزی آلومینیوم توجه بسیاری از دانشمندان را به خود جلب کرده است که از همین رو آن ها را به خوبی مورد مطالعه قرار داده اند. در تولید مواد نسوز از سرامیک و شیشه و مواد آلومینیوم استفاده می شود. این ماده برای استفاده در محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات کریستالی یکبار مصرف نیز به کار برده می شود.

ظروف آلومینیوم یکبار مصرف گرد

انسان در معرض آلاینده های زیادی قرار دارد که طیف وسیعی از آنها از طریق هوا و مواد غذایی آلوده وارد بدن می شود. از همین رو استفاده از ظروف آلمینیومی گسترش بیشتری یافته است و در اکثر مکان ها به منظور سلامت بیشتر از انواع این ظروف استفاده می شود تا الودگی به بدن انسان وارد نگردد.

اما ظروف آلمینیومی برای مواد غذایی که خاصیت اسیدی دارند مانند برخی از سس ها یا آب لیمو مناسب نمی باشد.

ظروف آلومینیوم یکبار مصرف لاکچری

همانطور که در بالا گفته شد، ظروف آلومینیومی در مدل و اشکال لاکچری و یکبار مصرف بوده و وزن و ظرافت خاصی نیز دارند، اکثر این ظروف یکبار مصرف آلومینیومی با درب های آلومینیومی مجزا دیده می شوند که با قرار دادن آنها بر روی مواد غذایی و چیدن لبه های جانبی ظرف بر روی درب محکم شده و از خروج گرما جلوگیری می کنند و بیشتر این ظروف از نوع بیرون بر هستند و در رستوران ها استفاده می شوند و کاربرد های فراوانی دارند برای مثال از نفوذ خاک به غذا جلوگیری می کنند.

این ظروف را می توان در ماکرویو و در دیگر فرها مورد استفاده قرار داد و در اندازه ها و مدل های مختلف موجود می باشد. این نوع ظرف ها در قالب های مربع و گرد نیز تولید می شوند که در سایز خورشتی و کبابی نیز وجود دارند.

مجموعه ما با کیفیت برتر در تولید این نوع محصولات، به شما کمک می کند تا کالاهای با کیفیت تری داشته باشید و برای خرید عمده با ما تماس بگیرید.