صادر کنندگان ظروف یکبار مصرف پایه گیاهی

صادر کنندگان ظروف یکبار مصرف پایه گیاهی این نوع محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسبی روانه بازارهای خارجی می کنند به همین دلیل توانسته اند ارزآوری خوبی را نصیب کشور نمایند ظروف یکبار مصرف گیاهی از سالم ترین ظروف یکبار مصرف می باشند چون از مواد گیاهی طبیعی مانند سیب زمینی، نشاسته، ذرت و گندم تولید شده اند.

صادر کنندگان ظروف یکبار مصرف پایه گیاهی

معرفی انواع قاشق و چنگال یکبار مصرف

معرفی انواع  قاشق و چنگال یکبار مصرف انواع قاشق و چنگال یکبار مصرف شامل گزینه های زیر می شوند:

  • قاشق و چنگال یکبار مصرف گیاهی
  • قاشق و چنگال یکبار مصرف آلومینیومی

قاشق و چنگال به دو صورت سبک و سنگین تولید می شوند نمونه اول چون چگالی کمی دارند سبک تر می باشند و برای مصارف روزمره مانند سرو دسر و سالاد استفاده می شوند ولی نمونه دوم چگالی بیشتری دارند و برای میل کردن غذاهای سخت و سفت مانند جوجه کباب استفاده می گردند.

قاشق و چنگال های گیاهی از سالم ترین قاشق و چنگال های یکبار مصرف می باشند چون نه تنها به صورت مستقیم خوراک دام و طیور می شوند بلکه در کمتر از 6 ماه در طبیعت تجزیه می شوند که این می تواند برای محیط زیست بسیار مهم و حیاتی باشد علاوه بر این ها شما می توانید غذاهای چرب و داغ را با خیال راحت با آن ها میل کنید بدون این که نگرانی بابت سلامتی خود داشته باشید.

توزیع کنندگان ظروف یکبار مصرف پایه گیاهی

توزیع کنندگان ظروف یکبار مصرف پایه گیاهی توزیع کنندگان ظروف یکبار مصرف پایه گیاهی توانسته اند به خوبی در بازار رقابتی کامل امروزی دوام بیاورند چون به کیفیت بالای محصولات اهمیت ویژه ای می دهند علاوه بر این مزیت های استفاده از ظروف گیاهی باعث شده توزیع کنندگان آن بتوانند بازار خوبی را کسب کنند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • این ظروف از مواد طبیعی و گیاهی مانند موم عسل، روغن های گیاهی، نشاسته ذرت، گلوتن و… تولید می شوند و چون فاقد از مواد شیمیایی می باشند هیچ ضرری برای سلامتی ندارند و شما می توانید با اطمینان غذاها و نوشیدنی های داغ را داخل آن ها بریزید و میل کنید.
  • سریع تجزیه می شوند و به طبیعت باز می گردند که حداکثر 6 ماه زمان نیاز است تا این نوع ظروف به طبیعت باز گردند.
  • در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند و شما می توانید آن ها را داخل مایکروفر بگذارید و همین باعث شده صادر کنندگان ظروف گیاهی یکبار مصرف بتوانند سود خوبی را نصیب خود و کشور کنند.
  • برای تولید آن نیازی به فرآورده های نفتی نمی باشد.
  • تمام استاندارد های بهداشتی و سلامتی روز دنیا در ساخت آن ها رعایت شده است به همین دلیل از پرمصرف ترین ظروف یکبار مصرف محسوب می شوند.