صادر کننده عمده ظروف یکبارمصرف گیاهی

ظروف یکبارمصرف گیاهی بهترین انتخاب برای نگهداری از انواع مواد غذایی و کسب اطمینان کامل از سلامت آن است. ظروف یکبارمصرف گیاهی با کیفیت بالا و حجم انبوه در کشور تولید شده و صادرکننده عمده این محصول، با بسته بندی مناسب آن را برای ارسال به دیگر کشورها آماده می کند.

صادر کننده عمده ظروف یکبارمصرف گیاهی

بشقاب یکبارمصرف گیاهی چه کاربردهایی دارد؟

بشقاب یکبارمصرف گیاهی چه کاربردهایی دارد؟ حفظ محیط زیست و توجه به سلامت انسان در دنیای امروز بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است. ظروف یکبارمصرف پلاستیکی برای راحتی بیشتر کار بسته بندی مواد غذایی وارد عرصه تولید شدند، اما با گذشت زمان مشخص شد استفاده از این ظروف تا چه اندازه آثار زیان بار و جبران ناپذیری بر جا می گذارد.

تولید ظروف یکبارمصرف گیاهی و یا آلومینیومی بهترین راهکار برای حذف ظروف پلاستیکی هستند. ظروف گیاهی بر پایه گیاهان طبیعی پوسیده ساخته می شوند و دارای مزایای بسیاری هستند. ظروف گیاهی کاملا با محیط زیست سازگاری داشته و حتی در صورت رها شدن در طبیعت، طی شش ماه همانند برگ گیاهان پوسیده و تجزیه می شود.

بشقاب یکبارمصرف گیاهی برای نگهداری انواع غذای داغ کاربرد دارد. به دلیل آنکه در تولید این ظروف از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است، داغ بودن ماده غذایی تاثیری بر آن نداشته و مواد زیان آور با سرطان زا وارد غذا نمی شود. همچنین در تولید بشقاب یکبار مصرف گیاهی، همانند دیگر محصولات بر پایه مواد گیاهی، انرژی کمتری صرف می شود.

تولید چنین محصولاتی به رونق صنایع مرتبط با کشاورزی کمک می کند. از هیچ فرآورده نفتی استفاده نمی شود و مواد زیان آوری به چرخه محیط زیست اضافه نخواهد شد. به دلیل تایید سلامت ظروف گیاهی، استفاده از آن در صنایع بسته بندی غذا، اسباب بازی کودکان و بخش پزشکی کاربرد گسترده ای دارد.

پخش انبوه ظروف یکبارمصرف گیاهی

پخش انبوه ظروف یکبارمصرف گیاهی پخش انبوه ظروف یکبارمصرف گیاهی با هدف صادرات ظروف یکبارمصرف یک فعالیت تجاری پرسود به حساب می آید. تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف با کاهش چشمگیر تولید ظروف پلاستیکی، به سمت تولید ظروف یکبارمصرف گیاهی روی آورده اند. تولید چنین محصولی با کیفیت بالا در طرح های متنوع، کمک می کند مشتریان خارجی بیشتری تمایل به خرید ظروف یکبارمصرف تولید شده در کشورمان داشته باشند.

پایین بودن هزینه های تولید و نیروی کار انسانی در کشورمان، قیمت نهایی محصول را پایین می آورد. مشتریان خارجی با توجه به مقرون به صرفه بودن ظروف گیاهی تولید شده در ایران، از معامله با تولیدکنندگان مطرح کشورمان استقبال می کنند. برای سهولت کار صادرات، تمام مراحل خرید می تواند بصورت آنلاین و اینترنتی انجام شود.

ظروف یکبار مصرف در بسته بندی های مناسب برای مشتریان در اقصی نقاط جهان ارسال می شود. بسته بندی مناسب محصول به حفظ بهداشت آن و ممانعت از آسیب دیدن در مسیر حمل و نقل کمک می کند. با درج قیمت هر محصول بر روی سایت اینترنتی، حق انتخاب و مقایسه برای مشتریان فراهم شده است.